Utmaning

Min vän Trolda har skickat en UTMANING vidare till mig där man skall tala om sitt SENASTE, BÄSTA och SÄMSTA KÖP.

Mitt SENASTE köp var enkelt att komma ihåg, jag köpte en ny vattenkanna i måndags.



Mitt BÄSTA köp var lite svårare att komma på, jag har köpt många saker som jag tycker är bra men jag valde till slut vår te-kanna eftersom den används så flitigt och te är SÅ GOTT!!



Mitt SÄMSTA köp fick jag också fundera en stund på men kom till slut på att det är såklart alla hästprylar man köpt antingen dubletter av eller bara använt en gång ..."måste ju testas"...i stället för att låna och testa om det fungerar så har man köpt och sen ligger det bara och skräpar.





Nu utmanar jag i min tur.

Annsingen
Gabbi
A
Åsa.S

1 Ann:

skriven

Hm den får jag fundera en stund på...har ju köpt en del på sista tiden;))

2 A:

skriven

Nämen åh, vad svårt =)

3 A:

skriven

Nu har jag gjort den =)

4 Tinaz:

skriven

Jepp nu är den gjord ;)

5 Åsa.S:

skriven

Orkar/hinner inte göra den nu, men lovar att ta den i morgon!

6 Trolda:

skriven

KUUUUL att du ville vara med, tack =D Gillar din härliga the-kanna...Älskar att dricka the!



Trolda - kramar!

Kommentera här: