Ute hela dagen

I dag har det varit en riktigt härlig utomhus-dag igen. Vi började med att städa av altanen tillsammans så det gick fort och enkelt när vi var två som städade. Efter det så har vi varit ute på gården och hållit på med en massa "pyssel" fram till nu.
Det har varit en riktigt härlig dag och det har hundarna också tyckt så nu tänkte jag bjuda på lite hund-bilder.



Hundarna har en gammal Volvo-245:a som dom använder som hundkoja, dom älskar att åka bil så det här är perfekt ;)
( ja vi är lite tokiga, jag vet.... ;) )



Det är skönt att vila en stund när man sprungit omkring hela dagen.



Det är skönt att sola en stund i stallöppningen.



Det finns fortfarande ställen där man kan smutsa ner sig.



Golden är riktiga lortgrisar...ju smutsigare dom är desto gladare är dom.....husse och matte är INTE lika glada...



En mastiff är en riktigt livsnjutare.
1 Åsa.S:

skriven

Hur många hundar har ni egentligen???

Jättefina i alla fall, on än vissa lite lortiga ;)

Häftig hundkoja. Jag hade en likadan för många år sen, fast inte som hundkoja.

2 Mia:

skriven

Vilka sköna bilder, men jag är inte avundsjuk på matte.... ;-))

3 Margaretha:

skriven

Himmel o plättar va smutsig man kan bli.....

Jag e nog ganska nöjd med mina katter som blir sura om dom blir det minsta smutsiga....

Kram

Margaretha

4 Elinn:

skriven

Hahaa. Jag känner igen det dära med att ha en lortgris till hund. Våran bruna labrador ser ut att vara svart/grå just nu under våren på grund av all lera på marken..Inte det roligaste att hålla på och tvätta hunden flera gånger i veckan. :P

5 Gustavhege:

skriven

Very nice site. Will sure visit again.

Kommentera här: