Tävling

Jag har inte använt högklackat på flera år men OM jag skulle vinna dessa läckerbitar så lovar jag att visa er en film på premiär-promenaden  ;)
Det är ju SÅÅÅ läckert med höga klackar så håll tummarna för mig nu!!!



Jag är med och tävlar hos Maria om ett par läckra Steve Madden skor, var med du också, Tävla Här! Tävlingen pågår t.o.m. den 12 Maj 8.00.
1 Marina:

skriven

Svar: Tråkigt när det är molnigt. :/



Ha en bra torsdagskväll! :)

2 Fia:

skriven

Jag håller tummarna för dig! Jag hoppas få se en film med dig i de jättetjusiga skorna!

3 Fina:

skriven

Gick de bra och städa då? ;)

4 Anonym:

skriven

Attans så snygga! Hoppas du vinner...för jag vill se filmen ;-))

5 Iman:

skriven

Ha en bra dag!

6 Britten:

skriven

å var inte dom skorna läckra då...hjälp jag är såååå svag för snygga skor....kram

7 Trolda:

skriven

Kan överhuvudtaget inte ta mig runt i dito skor...men SNYGGT är det! Hoppas du vinner =D



Trolda - kram

Kommentera här: