Tävling

Eftersom jag använder nagellack 365 dagar per år så kan jag aldrig hoppa över en tävling om nagellack.



Den här gången tävlar jag hos Em-pem.
Tävlingen håller på tills på måndag.
1 Jen:

skriven

Jäklar va du är effektiv, 365 dagar ;)

2 Elin:

skriven

Jag är typ likadan när det kommer till att ha nagellack. Jag älskar det och känner mig verkligen tråkig utan!

3 Emily:

skriven

Jag med! Älskar nagellack. Min favorit är ljusrosa, blekrosa ungefär. Fint som tusan! =)

4 Emelie:

skriven

Har det nagellacket, älskar färgen och det håller :)

5 Bea:

skriven

jag älskar nagellack :) dock har jag inte så fina naglar att det blir snyggt. Men jag kämpar för långa ;) hehe

kram

6 Bea:

skriven

jag älskar nagellack :) dock har jag inte så fina naglar att det blir snyggt. Men jag kämpar för långa ;) hehe

kram

7 -h.:

skriven

måste säga att jag tycker verkligen om din header! otroligt fin! har du tatt bilderna själv? :)



ha det bra!

Kommentera här: