Söt som godis

Måste visa ett par bilder på vårt lilla föl, hon är bara så underbart söt!!!



Hon har fått en ständig följeslagare till, förutom sin mamma, nämligen vår "4-vägs-korsning".
Han tillbringar det mesta av dagarna i hästhagen med fölet numera.

1 Nina:

skriven

Underbart söt, var ordet!

2 A:

skriven

Vad underbart att få ha det så inpå sig som ni har... Med djuren alltså. Helt otroligt söt =)

3 Pernilla:

skriven

Så gudomligt söt, jag smälter i själen och bara ler!



Svar: Ja, blommorna är mina men imorgon har nog kronbladen fallit :(

/P

4 Åsa.S:

skriven

Så söt! Och kul att hon fått en kompis!

5 Trolda:

skriven

Ljuvligt söt...=D Du har en liten utmaning hos mig om du har tid o lust...inget tvång! och jag ser fram emot kommande planteringsprojekt...;-)



Trolda - kramar!

6 carina:

skriven

ha,ha så din lilla tuffing har förälskat sig i fölet :)

Inte så svårt att förstå....har hon fått något namn ännu ?

Eller hon ska kanske heta Godis ;)

7 Pernilla:

skriven

Svar: Nja, nu har du nått min begränsning. Finns skrivet någonstans vilka sorter det är men vet inte i huvudet.

/P

8 Marra:

skriven

Men åhh vilken liten söt sak ^^

9 Ulla:

skriven

Vilket underbart litet gulligt föl!

10 Helena:

skriven

Åh, vad härligt. Så kul det måste vara att följa det från början. Behåller ni det sedan eller ni säljer dem?

Kram, idag var det inget badväder :0)

11 vivan:

skriven

Men så gulligt...leker de med varandra? eller vill vägkorsningen ha kontroll? kramiz

12 Mia:

skriven

Bedårande liten Faksa.. ;-) Ja, jag vet, det var ett dåligt förslag L

Vilket sött par dom är :-) För dom är ju såååå gulliga, båda två!

13 Camilliondollar Baby:

skriven

Så är det väl, när man bor på landet. ;) Trodde faktiskt att de hade byggt ut så pass mycket, att andra abonnemang ska fungera...tydligen inte.

14 Inger Maryissa:

skriven

Så underbart mysiga foton.

Så sött fölet är och kan tänka mig att er vovve tycker det är spännande att vara där.

15 Mia igen:

skriven

Tänkte lite på han i Järvsö... ;-)

16 Nettan:

skriven

Men gud så söt !

Dom är väl för härliga när dom är små och skuttar omkring !



Kram

17 Fia:

skriven

Vi får hoppas att inte hagen ligger precis vid vägen, för då blir ett så gulligt föl rena trafikfaran.

18 Lena:

skriven

Vilken söting :)

19 Tessan:

skriven

Nämen, se bara vad som händer när man inte hunnit blogga i helgen! Världens sötaste föl har ju kommit till världen:))

Och så skönt att allt gick bra för dem vid förlossningen!

Ni måste vara stolta över det söta paret:)

Krama fölis från mig, snälla!!

20 Marina:

skriven

Gud vilket sött föl=)

Kommentera här: