Söndag

CommentSexy.com is your Hot Spot

Free at CommentSexy.com

God morgon!
I morse ställde jag klockan på 05.30 för att hinna ut och morgonfodra och ta ut hästrarna innan A skulle åka på jobbet.
Fölungen, som tyvärr fortfarande är namnlös, är en pigg liten krabat som inte alltid går med mamma.Jag ville ta ut dom till hagen innan A åkte om det var så att jag skulle behöva hjälp med att få henne med sin mamma, men idag skötte hon sig exemplariskt.
Nu är jag i alla fall uppe och känner mig dessutom ganska pigg så då är det väl ingen mening att sova vidare.
Har precis gått en blogg-runda och det märks att vi har vackert väder i Sverige, det är SÅÅÅÅ LUGNT i blogg-världen.
Det ser ut att bli en fin dag idag också, jag brände mig lite på armarna igår så jag får ta det lite försiktigt med solandet idag ,men en liten stund ska jag i alla fall sola.
Vad ska ni göra idag?

1 Mia:

skriven

Ibland är det bara så skönt med tidiga morgnar, när allt är tyst, bara fåglarna som kvittrar...och så kissarna här som vill ha mat och sen ut :-)

2 Ann:

skriven

Ja igår var en otroligt underbar dag!

I dag ser det kanske liiiite sämre ut men solen kommer nog...eller den SKA komma...Eller hur?



Hästnamn....visst var det ett sto?? Eller?

Tingeling,Tindra,Annsingen....finnss många fina namnS

3 Erika:

skriven

Vad kul med ett föl! :D Såg bilderna från fölningen, vad kul att få vara med och se det!



Idag är det verligen superväder, blev en långtur med en av hästarna nu tidigt på morgonen och så blir det väl att sola lite och försöka få bort blekheten ur skinnet. ^^

Kommentera här: