Sköna söndag


MySpace Graphics
MySpace Comments

Vi hade en jättetrevlig kväll igår  =)
Fick dessutom nattgäster i natt, det var Stora Tjejen med sambo som kom och sov över.
Det var extra kul!  Tyvärr träffas vi inte så ofta eftersom dom bor i Gävle, men nu planerar vi i alla fall en helg hos dom om ett par veckor.
Nu har dom åkt  iväg hemöver, jag kollar "Så ska det låta" på webben och A ligger i soffan framför tv:n.
Resten av dagen kommer att bli en riktig slappar-dag...festen igår sitter liksom kvar i kroppen.
Vad gör ni i dag?


1 denize:

skriven

hej :) är du duktig på blogg design?=)

2 karro:

skriven

ha en bra dag! :D

kram

3 Kattis:

skriven

Då klockan är eftermiddag så är det mesta gjort, hihihi.

Nu är det bara slappa som gäller och middagen såklart.

Ha det lugnt och skönt idag!

4 Frida Rudling:

skriven

haha, yes i know. Fattar verkligen inte vad man tänkte med då ;D Btw, jag gillar din slogan :)

5 Frida Rudling:

skriven

haha, yes i know. Fattar verkligen inte vad man tänkte med då ;D Btw, jag gillar din slogan :)

6 Sofia:

skriven

åh vilken fin häst du har på bild i headern! är den din egen?

7 Tinaz:

skriven

Här är det oxå slappt inte helt fel heller..varit o handlat till middagsmaten.

sätter väl barnen i barnarbete med att laga maten :O

//T

8 Lisa:

skriven

Snygg blogg! Läs om garderob, träning och mycket mer på min blogg. :)

9 Tinaz:

skriven

Ja, det blir nog ordentlig åktur för dig ... 40 mil för en strömmingsmacka Ha,ha men kostar det så smakar det. :O

//T

10 Tinaz:

skriven

Smakar det så kostar det Ha..ha

11 A:

skriven

Jag har jobbat...

Men nu är jag hemma =)

Hoppas du haft en riktigt fin slappedag...

Kramen...

12 carina:

skriven

Nattgäster hemma,då blev det nog sent skulle jag tro

innna ni kom i säng.

Skönt med slappar dagar, själv har jag gjort storryck i garderoberna här hemma så att jag däckade

efter mat på soffan.

13 Jotilda:

skriven

Good people of togo i was here ok.

Kommentera här: