Lill-Lördag

Onsdag redan, idag är jag LEDIG!!!
Det är varmt men det blåser som sjutton. Jag låg kvar i sängen till 8.00 idag och det var såååååå skönt.
Nu har jag precis släppt ut djuren och käkat lite frukost. A jobbade i natt så han har gått och lagt sig så nu är det fritt fram för bloggning en stund ;) Har inga direkta planer för dagen...det finns en del att göra...får se vad jag känner för sen.
Vad gör ni idag?

CommentSexy.com is your Hot Spot

Free at CommentSexy.com
1 Nettan:

skriven

Godmorgon !

Ha en skön ledig dag !

Här börjar solen äntligen komma fram.



Kram

2 Annsingen:

skriven

Samma väder här..

Jag har startat min sovrumshistoria..

Fönstren putsade och sängkläderna ur än så länge samt madrasser och kuddar på vädring..



Kom på sedan att jag är såååå dum..

Vi ska renovera sovrummet om ca 2 veckor....varför i hela friden städa det nu då???? Idiot!



DU! Ikväll är det våran Jonas:))))

3 A:

skriven

Jag har inte varit i kontakt med läkaren efter att jag fick svaret... Det finns väl inget intresse för dem till fortsatt kontakt... Jag har heller inte fått något svar på blodproverna jag tog. Tänkte att jag ska ringa dit idag....

4 Annsingen:

skriven

Hahaha hade samma tanke jag....Min o Ejmis kille tänkte jagS

Ska vi åka upp och visa han hur en riktig kvinna ska vara?? I detta fall kvinnOR:))

5 Annsingen:

skriven

Ja en liten tripp dit vore inte fel:))

6 Kattis:

skriven

Hejsan!

Härligt att få vara ledig, det vill jag också vara. Hmm.

Så njut nu ordentligt.

Må gott!

Kommentera här: