Leggings?

I dag kom klänningen som jag beställt från Bonaparte och den passade bra =)



Jag är lite fundersam på om jag inte ska skaffa ett par matchande leggings till...jag är ju inte någon klännings-människa så det kanske skulle kännas mer som jag.
Vad tror ni om det?

1 Camilla:

skriven

Skitsnygg klänning. Jag är inte heller nån klänningsmänniska,så jag brukar ha leggings om jag sätter på mig nåt sånt. Det är ganska skönt faktiskt.

Good Luck!

:-)

2 Nettan:

skriven

Här är en till som inte är en klänningsmänniska.

Jag tror ett par leggings till den där klänningen skulle vara skitsnyggt.



Kram

3 Mia:

skriven

Klart du ska om du tycker det känns bättre! Tycker det var snyggt, som på bilden... :-)

4 Kattis:

skriven

Vad supersnygg klänning. Och det blir jättesnyggt med leggings.

Du kommer bli snyggast i stan.

Ha det gott!

Kram

5 Dress Like a Princess:

skriven

Söt!

6 LIFE BY Marielle:

skriven

Vad tror du om en "nystart" i min blogg? Läs mitt senaste inlägg & kom med dina åsikter så förstår du nog. :)

7 Pernilla:

skriven

Vilken jättefin klänning du hittat. Leggings är perfekt nu när det ännu är kyligt.

/P

8 Åsa.S:

skriven

Jag tyckte den var snygg som den är och hade kört utan. Men det är ju du som skall trivas i den, och jag tror att den skulle va snygg med leggings också.

Mn är alltid snyggare om man känner sig bekväm i det man har på sig! =)

9 Nina:

skriven

Jag är heller ingen klännings- eller kjolmänniska. Men med byxor till känns det ändå bra. Så testa leggings till.

10 Emelie:

skriven

Jättesnygg!

Jag säger som de ovan, är ingen klännningsmänniska, men med ett par leggings så känner jag mig mer klädd.. prova..

Kram

11 Eva:

skriven

Tycker den grå klänningen var jättefin!

12 Ann:

skriven

God morgon!

Verkligen urtjusig klänning!

Hallånga tights blir säkert superfint till!

Ha en bra dag!

13 matte:

skriven

Snygg :) Blir säkert bra med leggings till!

Jag gillar också Bonapartes kläder, de har mycket fint:)

Sol på dig!

14 synne:

skriven

Är snyggt med leggings. Köp du det om du vill ha det.

kram Synne :D

15 Tina:

skriven

Jättefin klänning! Det första jag tänkte när jag såg den var "den klänningen skulle vara fin med ett par gula leggings i samma nyans som klänningen". Kanske skulle testa det?! Ha en bra dag. :)

Kommentera här: