Lååååång natt

Det var en lååååång natt på jobbet men det gick ändå bättre än vad jag trodde det skulle göra.
Nu har jag gått min blogg-runda så nu är det dags att vila några timmar.
Vad gör ni idag?


glitter-graphics.com
1 Ulla:

skriven

Idag njuter jag av vädret!

2 Mia:

skriven

Ville bara önska dig en fin helg!

3 Inger Maryissa:

skriven

Så söt bild !!

Nu håller jag på med min bloggrunda, eller bloggpromenad som jag brukar kalla det,

men kanske fortsätter med den lite senare idag.

För det är ju så fint väder och jag ska ut lite.

Ha en fin fortsatt dag.



4 Anneli:

skriven

Vilken söt kisse!!



Ha en trevlig helg



//Anneli

5 Kim Von J:

skriven

Sööt bild!



Ha en bra dag i solen idag!

Kram Kim

6 Camilla:

skriven

7 Camilla:

skriven

Oj..lyckades skicka en tom..haha..

Jo God Morgon skulle jag säga. Eller snarare god middag kanske.

Dagen i dag, ska bara njutas av ledighet, för i morgon ska jag vara sadeldomare på DM i Bruksridning..

Hippt va?:-)

8 Anna´h Berggren:

skriven

Hejsan hoppsan !

Har skrikit mej hes & andfådd på klassfotbollen & nu ska mumsig middag för 36 personer göras iordning , sen e´det fest som gäller = )) !



KRAM

9 Pernilla:

skriven

Har stjält till mig en stund vid datorn. Solen och värmen gör att man inte vill sitta inne. Hoppas du fått vila ut efter natten och är pigg så att du hinner få se solen lite idag.

/P

10 Madeleine:

skriven

Skönt att natten gick bra. Visst är Lupiner fina, absolut inget ogräs, de luktar så gott. Ha en bra natt igen på jobbet. Har bara tagit det lugnt idag´o inte gjort nåt, SKÖNT. Kram Madde

11 Bim H-D:

skriven

Gör? Hrm, minsta möjliga på mest möjliga tid? Är det okej? ;) Bloggat en del av en bildeblogg också - orkade inte med mer, hihihi...

Må så grankott... ngn som inte hämtat sig än, värmen? Den jag normalt älskar... men tänka och ha sig utomhus i 25graders värme... och dåligt med sömn? hrm... :)

12 synne:

skriven

Nu väntar en frukost så en varm dag i solen.

Sussa gott.

Synne :D

Kommentera här: