Helt slut nu!!



Vilken dag det har varit!
Uppe med tuppen, städat och fejat hela dagen...A gjorde en god köttgryta och jag gjorde sommarens första rabarberpaj och så hade vi matgäster till middagen, min mamma och min bror. Jag har fortfarande ett rum kvar att vår-städa men det kommer att gå som en dans nu när det värsta är gjort.
Vad har ni gjort idag?






1 Nettan:

skriven

Ja, snart är det dax att börja ta hand om rabarbern. Den växer så det knakar.



Sen måste jag hitta några stora fina blad som vi ska gjuta fågelbad av.



Kram

2 Anonym:

skriven

Ja, snart är det dax att börja ta hand om rabarbern. Den växer så det knakar.



Sen måste jag hitta några stora fina blad som vi ska gjuta fågelbad av.



Kram

3 Soffie69:

skriven

skönt att ha städat inför helgen,mmm hoppas pajen blev lika god som den ser ut!!!

4 Maria:

skriven

Ser jätte mumsigt ut med rabarber paj. Kanske man ska göra en i helgen.

Ha en riktigt härlig helg nu.

Kram

5 Nina:

skriven

Oj, har du städat ända till nu?! Nästan.



Jag har bloggat, varit ute i solen med hundarna, gått till stan och bibbla, varit till handterapin... och sedan tillbringat kvällen vid datorn och diskuterat flygande persiska mattor.

6 Olemonika:

skriven

Nice security code. Does it work?

Kommentera här: