Gääääsp!!!

Det vräker ner snö här!! Den kan väl ändå inte bli kvar???
Tidig morgon idag...upp 04.20...både jag och A börjar 07.00 och djuren ska fixas innan vi åker.
Idag blir det en dag med flera möten för mig igen...gillar inte riktigt dom här "sittande" dagarna...möten är helt ok men inte flera på raken samma dag...jag måste få röra mig lite under dagen också annars blir min kropp helt konstig!!!
Vad ska ni hitta på idag?
Ha en bra dag, jag tittar såklart in hos er i kväll =)


MySpace Graphics
MySpace Comments
1 Nettan:

skriven

SNÖ ?!

Nä, aldrig i mina dar. Fy bubblan. Det räker med regn för min del. Hoppas det inte kommer mycket.



Kram

2 A:

skriven

Usch för snö!!!!

Kära tider vad tidigt du var uppe då...

Tråkigt att sitta hela dagen så men du sprang ju en hel del igår ;) Ha det fint vännen...

Kramen

3 Mia:

skriven

NÄÄÄÄ!!!! Inte snö!! :/

4 Ann:

skriven

SNÖ????????? Är det sant!???? Här är iallafall rut 5 grader och solen försöker titta fram ...

5 linda:

skriven

Usch! SNÖ!

Här skiner solen och fåglarna kvittrar!

Tur är väl det då jag har ena sonen på lägerskola ...sovandes i tält..L



Idag blir det jobbedag...hela dagen!

6 Gabbi:

skriven

Näe fy för snö!!!

Morning förresten..

Ha en fin dag på jobb!!

Kram

7 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppas du får en trevlig dag.

Må gott!

8 Elinn:

skriven

Ja, herregud. Här har det tydligen vräkt ner snö inatt för backen är alldeles vit, men just nu skiner solen och fåglarna kvittrar så jag hoppas innerligt att detta var den allra sista snön för i år.

9 Nina:

skriven

Men stackars dig... snö! Nu! Och vräker ner! Själv har jag sol.



Ha en bra dag!

10 linda:

skriven

Ändrade planer..lillhuliganen är sjuk, så det blir en hemma dag!

11 Tinaz:

skriven

SNö...det var väl inte beställt? jag vill ha värme och det är NU iaf till helgen... annars kommer mina fingrar att frysa fast i surströmmings mackan.

//T

12 MissyElliot:

skriven

Blä, snö!

Vad i hela friden.....

BORT, BORT, BORT!

:-)

13 Carina:

skriven

Åh nej inte snö nu igen, inte vad man önskar sig precis. Stefan pratade med sin pappa igår kväll som bor i S-vall och då var det snöfritt i alla fall. Det töar bort snart, det kan du vara lugn för :-)

14 Pertan:

skriven

Ser att min kommentar liksom redan blivit sagd :)

Men den tål att upprepas

Snöööööö, hallååå

15 vivan:

skriven

Men det var inte roligt...nu när ni tagit ut djuren på "grönbete" men det försvinner nog under dagen...här är det 13plusgrader och solen skiner mellan molnen...ha en bra dag ialla fall..kramiz

16 A:

skriven

Hehehe....

Nu lossnar det på blogg.se =)

Du ligger på mest aktiva igen =)

17 synne:

skriven

Hej där i snöriket.

Inget vidare med snö i mitten på maj.

Men det slutar nog snart.

Vilken söt liten rymmare....

Men blir inte Mamma Mu orolig när hon rymmer så där?

Hur ska ni få henne att förstå att hon ska vara innanför staketet och inte utanför? Ingen lätt nöt att lösa...

Det såg ut som du hade en del hästprylar liggandes där....

Du har möjligen inte ett gamalt tränsbett liggande och skräpa någon stans? Har ingen häst, men har tänk att göra nått av mina gamla grejor. Saknar ett bett...

Har du ett så säg till.

Tack för alla städtips föresten. Dom kom i grevens tid....

Håller på hemma för fullt hehe....

Kram vännen.

Synne:D

18 matte:

skriven

Nej fy för snö nu! nu ska det vara grönt!! vi har också kallt och ruggigt, ingen snö men det skulle inte förvåna mig om det blev frost.. hoppas inte.

19 Ida:

skriven

Snö? Fyfan... det ska ju vara sommar nu!

20 A:

skriven

Nä, vad konstigt... Nu försvann du igen från listan =O

Konstiga de är idag.....

21 Lena:

skriven

Snö..Usch!! Vi har bara haft regn och i dag har inte termometern klivit över +5 och jag jobbar utomhus med att försöka få ordning på dyngspridaren.. Kallt åt fingrarna blir det.

22 Pernilla:

skriven

Snö vill man inte har så här i maj. Hua!

Nu har jag fixat utmaningen så det finns på min sida.

/P

23 Kattis:

skriven

Hej!

Här är det ju då vår. Vet inte vilket land du bor i?? Hihihi

Ha det gott!

24 Kattis:

skriven

Nej, det hade väl varit för trist att ha snö när det snart är sommar.

Nu ska jag byta skärm, till tv-skärmen.

Ha en trevlig kväll!

25 Elinn:

skriven

Svar: Jag städar och håller ordning på en rörmokerifrima. Inte världens roligaste arbete, men för en fattig student som mig så duger det bra, plus att jag då har en fot inne i branschen då jag tänkt utbilda mig till antingen rörmokare eller svetsare. :P

26 britten:

skriven

näää nu vill vi inet ha snöööö..uppe på gården var det -6 i förrgår natt..fyyyy...ha en fin kväll

27 My:

skriven

Nä det tror jag inte på!!!! Snö nu???

Ha en go kväll!

Kommentera här: