Föl till veckan??!!

Herregud så förvirrad jag måste vara!!
Jag var helt övertygad om att det var TVÅ VECKOR kvar till fölning men nu när jag tittar i min kalender så ser jag att tiden går ut på tisdag till veckan...NU BÖRJAR DET BLI RIKTIGT SPÄNNANDE!!!!!

1 soffie:

skriven

ÅÅ vad spännande,

hoppas allt går bra så ni snart har ert lilla föl hos er!!!

2 Mija:

skriven

Åh, önskar jag kunde sitta där med er i sågspånet... (lite avundsjuk faktiskt...)

3 A:

skriven

Wow...Vad spännande =)

Lite kul att räkna fel så där ;)



Nu finns det balkongbilder....

4 Emelie:

skriven

Tack så mycket! Va kul med föl, nog för att jag är rädd för hästar, men föl ser ju inte så läskiga ut =)

5 Camilla:

skriven

Kul! Vi går i väntans tiden vi med och bör nedkomma den 10:e...

6 A:

skriven

Den svarta blomhyllan hittade jag på Lidl för 189 kronor =) Bara älskar den....

7 Sweet 16´s blogg:

skriven

härligt (=

8 Anna*:

skriven

Spännande! :-)

Njut av sol och värme i väntans tider!

9 synne:

skriven

Hej Snuppa.

Städa gör man nog för att man måste tror jag.

Kan dra igång och storstäda om jag vet nått ska hända. Ibland får gubben spatt på mig hehe.

Jag fick lock för öronen för ett år sen. Fick rinexintabletter av min läkare. Det gjorde så att locket försvann. Han förklarade det med att en pendel i örat inte pendlat tillbaka som den skulle. tabletten skulle göra muskler och pendel avslappad så att den skulle gå tillbaka.

Förstog du nått av det där?

Ta kontakt med din doktor så får du veta. Men det hjälpte ialla fall.

Hoppas fölningen går bra, det är lika spännande varje gång. Vad blir det mån tro, hur ser fölisen ut osv....

Ta bilder hehe....

Kram Synne :D

10 Annsingen:

skriven

Morning gumman!

Här är allt suveränt bra! Hotellet är tokfint!:))

11 Lotta:

skriven

Vilken tur att det var på det hållet du missat, och inte behövde vänta längre! Hästar brukar ju vara punktliga så jag ser fram mot lite fölbilder nästa vecka.

12 Bella:

skriven

Hej. Ny tävling hos mig nu!



Du kan vinna lipgloss och mascara från Max Factor.





tvlingvinnmascara.html" rel="nofollow">http://thespaceinbetween.blogg.se/1209643731tvlingvinnmascara__.html

13 Cim:

skriven

Morning, åååh vad spännande, önskar verkligen att jag fick vara med. Har medverkat vid fölning och det är såå mäktigt!!! Får man se kort sen???

Massa kramisar

14 Nina på Johangården:

skriven

Spännande med fölning! Hoppas det går bra!

15 Nilla:

skriven

Ja det finns inge goare en söt fölbebies..spännande

16 Candygirl:

skriven

Fasen vad häftigt att få vara med om nåt sånt. ska bli spännande att se - vi får väl se bilder på nyfödingen sen?

17 Annelie:

skriven

Je det vill jag verkligen säga.

Hoppas din fredag idag blir bra!

18 Inger Maryissa:

skriven

Kan tänka mig det är spännande och håller tummarna för att allt går bra.

Ha en fin fortsatt dag.

19 Mia:

skriven

Oj, oj, oj!! Vad tiden har gått fort, jisses vad spännande!

20 Plogflickan:

skriven

Vad spännande! Funderar ev på att betäcka klb stoet, men har ej bestämt mig eller hingst, har du något tips. Bränna Pål på märra..

21 Plogflickan:

skriven

Vad spännande! Funderar ev på att betäcka klb stoet, men har ej bestämt mig eller hingst, har du något tips. Bränna Pål på märra..

Kommentera här: