"Flisan"

Hon blir bara sötare för varje dag, eller vad säger ni??







Just nu går lilla fröken med sin mamma och sin "moster" men på fredag ska vi släppa hela gänget tillsammans på bete. Hoppas gräset hinner växa på sig lite mer tills dess, tyvärr måste jag önska regn nu för det växer inget...


1 kicki:

skriven

Hon är helt underbar...så söt.

Har det lugnat ner sig i hagen hos kossorna eller håller de på fortfarande och sliter ut den nya tjuren...haha..

ha en bra dag min vän och tack för att du piggade upp mej förut...

2 kicki:

skriven

Hon är helt underbar...så söt.

Har det lugnat ner sig i hagen hos kossorna eller håller de på fortfarande och sliter ut den nya tjuren...haha..

ha en bra dag min vän och tack för att du piggade upp mej förut...

3 evans:

skriven

Halledulingen! Jag blir alldeles tårögd :) Så söt!

4 Åsa.S:

skriven

Så söt! Jag som inte gillar hästar ens... hihi

5 My:

skriven

Är ju ingen häst-vän annars, men oh så söt den var!! Ha en bra dag..

6 E:

skriven

Det var mig en snygg blogg!

Plus att jag är helt förälskad i fölisen, gud så underbar! Helt supergullig. (Men det är ju oftast föl också...). :D

7 Lena:

skriven

Jag vill också ha fölis :). Undrar om inte fröken skrutt ska få åka i väg nästa år ändå...

8 Sara:

skriven

åh du så söt hon var :)

9 Inger Maryissa:

skriven

Oj, vad söt det lilla fölet är, man riktigt smälter..

Ja, det är skönt med sol och värme men kan tänka mig att det också behövs lite regn så allt gräs växer.

Ha en fin fortsatt dag.

10 Madeleine:

skriven

JÖSSES vilket söt föl du har. Jag skrev även av receptet på smörgåsrullen, ser jätte god ut. Ha en bra dag. Kram Madde

11 toviz:

skriven

Nej vad söt! Supergullig!

12 sibel:

skriven

ha en bra dag :)

13 Mickan:

skriven

Hahaha...naww vad söt :D



Ha det så bra

14 Kattis:

skriven

Jättesöt. Verkligen.

Nästan så man vill ha en själv. Njää, eller inte.

Hundar och katter men inte hästar. De är otroligt vackra men såååå stora.

Ha det gott idag!

15 Jenny:

skriven

Gud vilken sötnos!

16 Karin:

skriven

oh så söt den första bilden var:)

17 IDA:

skriven

Å! Vilket gulligt ansikte fölet har, man smälter ju! <3

18 Anonym:

skriven

Vilken söting!! Har hon kommit i den åldern då de tokrusar och knappt klarar av att stanna?

19 Lotta:

skriven

Oooops, blev visst anonym. Det var jag som skrev kommentaren 21.22.22.....

20 Lotta:

skriven

Hon är travhäst eller? Då är det bra med spring i benen!! Men inte så kul när de springer från stallet och inte går att få tag på.... ;-)

21 Pernilla:

skriven

Ja jisses vilken sötnos.

/P

22 Tessan:

skriven

Jamen jestanes vad sööööt!!! Åh tänk att få krama lite... Och snusa i pälsen... Ge en kram från mig vettja;))

23 Plogflickan:

skriven

Ljuvliga lilla fölis!

24 Noastella:

skriven

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

Kommentera här: