Fem veckor kvar


MySpace Graphics
MySpace Comments

Arbetsdag för mig idag också. Har hundra saker jag skulle vilja göra i stället för att jobba men det är bara att bita ihop.
Som jag skrivit tidigare så känns det oftast helt ok att jobba bara man kommer på plats.
Det är bara 5 veckor kvar till semestern nu...inte klokt vad fort den här våren har gått!!
Vad ska ni hitta på idag?
1 A:

skriven

God morgon...

Vad lite det låter...5 veckor.

Jag ska på kurs idag..Dokumentation tror jag.

Ha det fint

Kramen...

2 Helena:

skriven

Lyckliga du. Jag har lite mer kvar.

Idag jobbar jag igen. Det är fritidshemmetsdag idag så det blir mycket att göra. Sedan ska vi packa corvetten och picknick korgen och dra ner till Löddeköpinge. En stor bilträff där idag.

Ha det gott.

3 Tessan:

skriven

Ja visst går våren fort!! Själv har jag några fler veckor kvar till semestern, för den börjar i Juli, men den är värd att vänta på:)

Idag ska jag på närstudiedag ang. min utbildning och även imorgon. Ser inte riktigt fram emot det måste jag erkänna...

Kalkylering, budgetering m.m.....

Trist eller hur??

Ha en bra dag:))

Hälsar ett soligt, men lite kyligt Åland!

4 Marie:

skriven

Hej bloggvän!

Kikar in och ser hur du har det! Det har blivit lite bloggläsande för mig senaste tiden, dagarna går så fort!

Vilket otroligt gulligt föl ni har fått!



Kramar

5 Eva:

skriven

Vad jag ska hitta på? Jo, jag ska dricka klart mitt kaffe, sen ska jag dra in till stan till ett möte som eventuellt kan leda till jobb. Känner mig bara så hiskeligt trött idag. Vet inte varför. Tycker ju att jag sovit bra... Hmm, är kanske vädret...

6 Tinaz:

skriven

Det blir till putsa de fördömdade altan fönsterna som jag svär över varje vår, men jag ville ju själv ha det så säger mannen så jag få tiga i de tysta..de är bara ta tjuren i hornen.

//T

7 Emelie:

skriven

Ja visst går det fort, får inte så mycket semester i sommar, men det blir lite semester att jobba känner jag. Där behöver jag ju inte ta med jobbet hem som jag gör i skolan. Hur lång semester får du?

Kram

8 Pernilla:

skriven

Nu går det undan. Om 7 månader är det Lucia, haha. Förlåt!

/P

9 Ellen:

skriven

skönt med semseter snart,,, själv ska jag jobba nästan hel tid hela sommaren, för att tacka upp alla semestrar,, själv jobbar jag egentligen bara ca 50 % !



10 Plogflickan:

skriven

Ja jag är nyss hem kommen från en trevlig kör tur med pållen, och ena vovven fick följa med och vara en för skuttare.... Pållen tyckte det var roligt med sällskap i skogen. Vovven ligger utslagen nu och sover så sött.

Ha de så gott har fölis fått nått namn ännu?

11 Bim H-D:

skriven

Idag är det en eländesdag... Dock efter många om och men orkat ta hand om en tvättmaskin. Hur jag sedan klarade att spänna ut en sjal, mig otroligt... Dock gick det, men ligger till sängs nu, bläää... Och jag ska jobba imorgon? Hahaha, livet är underbart, not...

Må så grankott... ngn som nog ska försöka sova en stund med än mer mediciner i kroppen än normalt, suck...

12 Annelie:

skriven

Ingenting utöver att äta och gå på hundkursen ikväll.

Ha det så fint!

13 evans:

skriven

Nu finns nya vårbilder hos mig!

14 My:

skriven

Å ja, förstår dig precis. Jag har oxå tusen andra saker att göra nu istället för arbete/praktik, men men, bara att bita ihop.

Du får räkna ner till semestern! :) Ha det gott!

Kommentera här: