Din är dagen, 7 maj

Våra tidigare gärningar följer med oss, och vad vi har varit gör oss till vad vi är.
George Elliot

Man kan inte komma ifrån sina gamla misstag, men man behöver inte upprepa dem.
Och varje dag vi lever väl, ger oss ett förflutet att vara stolta över.

Hur kan jag förbättra mitt förflutna och min framtid genom vad jag gör idag?



1 A:

skriven

Vad konstigt... Mig fungerar det för =)

2 Gabbi:

skriven

Natti natti!!

Sov gott raring!!

3 soffie:

skriven

Mycket kloka ord och funderingar!

Det med att förbättra sitt förlutna genom det jag gör idag lät lite knepigt men framtiden kanske.

Hmmm ja nu har du gett mig funderingar över natten oxå;O)

SOV GOTT

4 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Hoppas att du fått en skopa av din skönhetssömn i natt!!

Ha bästa dagen!!

Kramen

5 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Hoppas att du fått en skopa av din skönhetssömn i natt!!

Ha bästa dagen!!

Kramen

6 Ulla:

skriven

Godmorgon! Önskar dig en härlig dag!

7 A:

skriven

God morgon....

Låter inte som någon hit att sitta på temadag hela dagen.... men det får man väl ta =)

Du får njuta av solen efteråt...

Ha det gott vännen...

Kramen

Kommentera här: