Din är dagen, 5 maj

Jag har lagt mina drömmar för dina fötter.
Gå varligt, ty du går på mina drömmar.

William Butler Yeats

Mänskliga varelser kan, till vår förvåning, vara sköra som glas. I synnerhet när det gäller människor som man  lever tillsammans med eller har känt under en mycket lång tid, kan det vara lätt att glömma vad det är som får dem att glittra eller jubla. De egenskaper som gjorde att man fäste sig vid dem från början, tar man så lätt för givna.

Vem kan jag sätta värde på idag?


1 anneli:

skriven

kanske mig, eftersom jag har en uppiggande film på min blogg :)

2 Annelie:

skriven

Det är verkligen tänkvärda ord du lägger ut.

Ha en fin natt och bra morgondag!

3 Ulrika:

skriven

Hejsan! Verkligen tänkvärda ord du delat med dig av, tack för det. Ha det fint. /Ulrika

4 Annsingen:

skriven

God morgon:))

Hoppas din dag blir underbar!

5 A:

skriven

God morgon...

Hoppas du med får en fin dag =)

6 Inger Maryissa:

skriven

Mycket tänkvärt och fint skrivet !

Och det med drömmar är så speciellt och fint skrivet också.

Kram





7 Samuellilly:

skriven

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

8 Nikita:

skriven

yes, jag håller med dig! Därför får man alltid vårda sina relationer. :)

Kommentera här: