DH



Äntligen dags för en av veckans tv-höjdpunkter, Desperate Housewives, dom är helt underbara dom "fruarna".

Om du mot förmodan INTE tittar på DH så ta fram kameran och ta ett foto och var med i min tävling.

Sen får du gärna trycka en gång på "den lilla svarta" också ;)

BloggRegistret.se
1 Mia:

skriven

I morron åker jag och ska ringa när jag är "på G", det blir troligen fredag vi ska träffas pirr

2 soffie:

skriven

såg detta avsnitt i Australien de ligger 2före oss.Du kommer bli tokig när det slutar kan jag lova dej.

Må bara bäst!!!!

3 MissyElliot:

skriven

Sitter också framför tv:n och glor på fruarna. (Skriver detta i en paus...hi hi hi)

4 MissyElliot:

skriven

Sitter också framför tv:n och glor på fruarna. (Skriver detta i en paus...hi hi hi)

5 Annsingen:

skriven

Och HUR spännannde var det då??? Otroligt!

6 vivan:

skriven

hej hur går det med blogghörnetävlingen? har du många svar..kramiz

7 Pia:

skriven

Är jag ensam om att aldrig har sett ett enda avsnitt av DH ;) Eftersom jag precis fått iordning datorplatsen tog jag ett kort, tyvärr har jag slarvat bort sladden så jag får inte fram kortet, så kan det gå när man ska städa och vara "redig"

8 Marie:

skriven

Jupps det är vårt hus man ser. Ett rätt så tist hus om jag får säga det själv :D



Shit, jag kollar i princip aldrig på tv!

kram

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Nu är jag tillbaka och bredbandet fungerar som det ska igen!



Kram och godnatt!

/Sus

10 Lotta:

skriven

Gillar också fruarna!! Sen kan man ju lite krasst se tv-serien som en marknadsföring för botox... ;-)

Kommentera här: