Arbetet väntar

Ingen vila ingen ro bara slita bara gno...
Dags att åka till jobbet nu.
I eftermiddag när jag slutar ska jag göra några ärenden, bl a så ska jag nog äntligen köpa sommarplant och det ser jag fram emot.
Har fått några härliga tips från Trolda och hon är helt otrolig på att göra fina arrangemang så det kan bli riktigt bra...bara dom har det jag vill ha hemma nu då...
Vad ska ni göra idag?




MySpace Graphics & MySpace Layouts
1 mumari:

skriven

Hej där! Ny kitschig tävling i min blogg! Vinn skönhetsprodukter från Miso Pretty i samarbete med kitsch.se!

Välkommen och lycka till!

Kramar

www.mumari.se/2008/may/utkast-nu-ar.aspx



2 Matilda:

skriven

Gå till skolan, söt bild:D

3 Mia:

skriven

Ha en bra dag!

Kram

4 Nilla:

skriven

Go morron

Jobba blä....till 19 usch.

2 st hål hade jag....

5 linda:

skriven

jAG har tagit ledigt en extra dag för att hinna få undan allt här..

så jag ska lata mig..L

hA EN underbar dag!

6 synne:

skriven

Vilka vackra pelargoner.

Finns ett antal olika sorter och färgen. Den är som Sant Paulan tycker jag. Man vill ha flera hehe....

Klart du vinner stegräknartävlingen med A....

Jag mailar över några steg från mig så går det bra hehe....

Ska så frön idag tänkte jag....

Bara det inte är försent.

Kram och lycka till.

Synne :D

7 A:

skriven

God morgon vännen....

Hoppas du får en bra dag på jobb =)

Kramen....

8 Lotta:

skriven

Eftersom motivationen var lika med noll igår så har jag en hel del skolarbete som väntar.... :-/

9 matte:

skriven

Vet inte än.. att det är torsdag redan. Vad fort den här veckan har runnit iväg, men snart helg det är ju bra :)

hoppas du får tag i några fina blomster!

kram

10 Nettan:

skriven

Här blir det nog lite snigelfart idag.

Solen skiner av bara den och man orkar inte sitta för länge där. Speciellt inte hos mig då det inte blåser någonting.



Kram

11 jonna:

skriven

sola, sola & lata!

12 Anonym:

skriven

söt bild:)

ha en bra dag :)

13 linnea:

skriven

ha en bra dag:D

14 My:

skriven

Sommarplantering, ja det skulle man kanske ta tag i snart...har ofta pelargoner, men tröttnat lite på dem, så det blir lite blandat.

15 Fia:

skriven

Jag ska äntligen åka och köpa plantor och fixa på vår balkong. Jag har skjutit upp det hur länge som helst nu.

16 Tagezainab:

skriven

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

Kommentera här: