Anybody out there!!??

Jag vaknade såklart tidigt idag också...A snarkar vidare och här sitter jag vid datorn...det verkar som om jag är det enda som är vaken idag...
Sådana här dagar efter en "nu-ska-det-firas-dag" så är det alltid en speciell känsla att vara uppe tidigt tycker jag...det verkligen känns att det är lugnare i Sverige än vanligt.
Vilken tid vaknade ni idag?

1 Mia:

skriven

Goooodmorron! Är det färdigsjunget nu?? L

Här hade jag sovmorron, vaknade kl 7 och det regnar lite smått nu på morronen.

Den där sängen skulle passa mig alldeles ypperligt, precis så ligger jag... L

2 A:

skriven

God morgon =)

Jag vaknade sju... Av snarkningar =/

Grått och regntungt är det här idag....

Inte kul.

Ha en fin dag...

Kram

3 kats:

skriven

Jag fick sovmorgon idag..härligt..klev inte upp förrän 7,45... så skönt att få vakna själv utan att klockan ringer.



ha en bra dag.

4 Em:

skriven

Sov på mammas soffa inatt så jag fick snällt vakna 08.30 efter en blöt utekväll... men oj så skoj vi hade. Hoppas att du hade en trevlig valborg.

Kram

5 Petter:

skriven

Jag vaknade 9!

6 agisa:

skriven

hahaha vilken rolig säng..

Kommentera här: