Ändrade planer

Gräsklippingen får vänta, det regnar till och från, prövar i morgon igen.

1 tinaz:

skriven

Här lyser solen nu, fast gräset hos oss är inte riktigt klippbart men snart så skall jag inviga den nya klipparen.

// T

2 Trolda:

skriven

Så syyyynd...;-) då får du ju tillfälle att mysa INNE istället....=D



Trolda - önskar fin mysig kväll!

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Tråkigt med regn, här har vi sol. ;)

4 Åsa.S:

skriven

Här är rätt så soligt, fast lite kallt...

5 My:

skriven

Ta en lugn kväll i soffan istället!

6 Mia:

skriven

Efter en dag med sol så kommer det lite skurar nu, fast det gör inget för jag har gjort mitt utejobb för idag! Biltittandet... :-)

Ja, visst är det en frihet att ha bil, vad skönt det ska bli!

7 Fia:

skriven

Låt gräset växa en dag till! Så kan du pyssla med något mysigare idag istället.

8 MissyElliot:

skriven

Tack så väldans mycket för att du röstade på mig...

Jag bidde så glad!

:-)

9 Carina:

skriven

Åh jag slapp torka fönster pga regnet :-)

10 Ann:

skriven

Svar: Så då har jag inte gått miste om något då:))

11 Robota:

skriven

I like this site. Keep it up!

Kommentera här: