Tävling

image1204



Hos Något Vanlig kan man tävla om det här härliga paketet med "gott och blandat" =)
Om jag skulle vinna det här paketet skulle jag kunna göra en rejäl utrensning bland mina gamla make-up-prylar för det behövs verkligen!!
Tänk vad härligt det skulle vara att få möta våren med lite nya härliga produkter.
Hoppas,hoppas,hoppas...
1 cattis:

skriven

hoppas du vinner :-D
vilken kul blandning den där med nakenhund i.
Hur är Mastiffen som ras?
Såg en del på blocket då jag letade efter min amris och blev nyfiken.

Kram
Cattis

2 Emelie:

skriven

Tack så mycket.. =) Är så stolt över min lilla blogg. Samira var så duktig när hon gjorde den.
Hoppas du vinner =)
Kram!

3 Gjermundgina:

skriven

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

Kommentera här: