Soffhörnet

image1158

I dag är jag trött som sjutton så det blir nog lugnt här i min blogg i kväll.
Men man vet ju aldrig...efter en stund i soffan så kanske orken är tillbaka.
Har i alla fall besökt mina favoriter =)
Kram på er!!
1 Carina:

skriven

Hua, så jobbigt det kan vara :/...i soffan med dig ögona böj ;)

2 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag skulle nog vilja ligga i soffhörnet jag med. Känner mig svimningstrött och tokigt matt och slut. Kanske en spirande förkylning tillsammans med kurs och jobbsök i hundraåttio gör besvären. Lilldotra var ju hem och var superförkyld.

Gå och lägg dig i soffan ;)

3 Marie:

skriven

inte har du besökt mig.....=(
Men jag hoppas att du "kryar" på dig!

Jag vill önska dig en riktig trevlig måndagskväll!
Själv skall jag kolla på tv3 nästan hela kvällen!
Massa goa kramar från Marie

4 evans:

skriven

Det är skönt att bara få vila ibland. Ha en bra kväll!

5 evans:

skriven

Det är skönt att bara få vila ibland. Ha en bra kväll!

6 My:

skriven

Skönt med en lugn kväll...ha det gott!

7 Nilla:

skriven

Vila på det kan man behöva ibland

8 kats:

skriven

Men gu va gullig... å vad det såg skönt ut...så behaglig:-)

9 A:

skriven

Hoppas det känns lite bättre efter vilan =) Vi "ses"...Kram

10 Margaretha:

skriven

Voff....det e mysigt i soffhörnet....eller hur ???
Ha det gott
m
Margaretha

11 Fia:

skriven

Ibland behöver man en liten tupplur i soffhörnet. Ha en bra kväll!

12 linda:

skriven

Då blir det till att sätta in
nya batterier i morgon...*L*

13 Marra:

skriven

Men vad söt! :)
Det ser ut som han räcker ut tungan till oss andra :)

Kommentera här: