Pay it forward

Inne hos min blogg-vän A var jag en av de tre första som kommenterade
på inlägget om "pay it forward"
Så nu är jag en lycklig som får mottaga en gåva av henne=)
Spännande.......

image1236

Nu är det min tur att "pay it forward"
De tre första som kommenterar i detta inlägget
Kommer att få en liten gåva av mig inom 365 dagar......
"Kravet" är att ni också sänder vidare en gåva till tre stycken
genom att skriva ett liknande inlägg på er blogg.

KOM IHÅG ATT ANMÄLA DIG TILL MIN TÄVLING OCKSÅ!!
1 Åsa.S:

skriven

Jag nappar!!

2 synne:

skriven

Hej du. kan man bara kopiera ditt inlägg eller ska man skriva eget.....
kram Synne :D

3 Helen:

skriven

Här är en till som hoppar på. Hoppas allt är bra med dig o alla djuren :)
Ha de gott o trevlig helg

4 Sara:

skriven

Tänk att jag aldrig kan vinna.... =(

5 Mia:

skriven

Har du haft en bra dag i Glada Hudik?? ;-)

6 Bim H-D:

skriven

Aha... hade man inte legat däckad igår i migrän :( så hade man kommit in i tid då kanske? hihihi... knäpp, jag vet... dock börjar jag bli mer normal idag, orkar sitta upp och tom starta datorn - dock rätt låg ÄN...
Må så gott... värmländskan Bim, som alltid hamnar fel, och "aldrig" vinner... inte ens vinst varje gång brukar hjälpa ;)

7 Casperellen:

skriven

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

Kommentera här: