Lång dag

Att åka hemifån kl 6.00 och komma hem igen kl 19.00 är en alldeles för lång dag...inte undra på att man är trött när man kommer hem...nu ska jag se på "Rent Hus"...får se om jag orkar blogga  sen...




1 Barbamorsan:

skriven

Hihi en till som är trött ser jag =)

2 Trolda:

skriven

Vilken underbar bild! =D Visst är det tröttande med låååånga arbetsdagar...Men kanske är du lite ledig över Påsk!?? =D

Trolda - kram!

3 Åsa.S:

skriven

Jag fick paketet från dig i dag. Tack så mycket! =)

4 Carina:

skriven

Trött är jag med...men nu är jag ledig i fyra dagar....bara vetskapen om det gör mig lite piggare ;)

5 A:

skriven

Hoppas du får en skön kväll
Kram....

6 Nilla:

skriven

Hoppas du hinner att vila upp dej i påsk...sov gott

7 Bim H-D:

skriven

Hm, känner mig som katten där - eller som Hälge... minst... gäsp...
Hm, och varför står det alltid Skövde(?) västra götaland när jag går in på din sida... väldans långt härifrån, lovar, hehehe...
Må så gott... värmländskan Bim, som undrar om det ens skådats något annat i rutan där när jag kommit in på besök... får försöka kolla nästa gång! ;)

8 Thenews24:

skriven

Big tnks for interesting and useful site!

Kommentera här: