Kom ihåg!

Ni har väl inte glömt att anmäla er till min tävling?
Det är 3 pocket-böcker som ska lottas ut på söndag.

image1232

Nu är det dags för mig att åka på jobbet.
Ha en riktigt bra dag så hörs vi i kväll =)

Om du trycker på "den lilla svarta" så blir jag glad ;)

BloggRegistret.se


image1233
1 Mia:

skriven

Ha en bra arbetsdag, Ejmis!

2 Lisa:

skriven

Ha en trevlig dag och en trevlig helg!

3 Nilla:

skriven

Hej paketet kom igår...Det var rosa hhaaaaa må så gott...

4 linda:

skriven

Klart jag trycker på din lilla svarta...
du får gärna trycka på min också..*L*

hOPPAS DU FÅR EN BRA DAG IDAG PÅ JOBBET!

5 Annelie:

skriven

Skönt att huvudvärken gått över. Hoppas den håller sig där...borta alltså.
Ha det fint!

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Det har jag ju glömt bort! Tänkte på det igår...

Kommentera här: