Jag blir så trött!!!

Nu går det inte att lämna kommentarer igen!! =(
Jag blir så less på blogg.se när det blir så här och det är alldeles för ofta!!
Nu går jag och lägger mig.
Sov gott och dröm sött.

image1178


Om ni vill får ni gärna trycka ett tryck på den "lilla svarta"

BloggRegistret.se


image1179
1 Åsa.S:

skriven

Ha en fin natt... och torsdag!

2 A:

skriven

Sov gott =)
Kramen....

3 synne:

skriven

Oj vad du hunnit med sen i morse.
Köpt böcker, gått en massa steg. Kollat in muisar på solsemester. Lärt dig hur man ska sova i en hög och köpt en flaska lukta gott.
Så pms glömmer vi ikväll tror jag.
Ska till naprapat med nacken. Så allt gick bra hos doktorn.
Kram och godnatt från nabolandet.

4 Nettan:

skriven

Jag kom inte en in förrut, men nu verkar det funka igen ! Många kanske har gått och lagt sig.Ha, ha !

Sov Gott

5 Inger Maryissa:

skriven

Ja, det är trist när det strular när man ska göra kommentarer,
Och det verkar vara på ungefär samma tid varje kväll.
Konstigt

6 Vaniljis:

skriven

Ja, vad trött man blir när det strular!
Ha en fin dag! Kram

7 Gabbi:

skriven

God morgon!!
Javisst e de surt när det strular, händer alltför ofta tycker jag!
Ha en fin dag!
Kramen

8 Carina:

skriven

Tröttnade jag också och valde sängen istället!
Ha en bra dag :-)

9 linda:

skriven

Listan ligger inne och du på den!
Lycka till idag!

10 britten:

skriven

ja i går var det eländigt..hoppas du sovit gott

11 Evans:

skriven

Visst är det irriterande när det inte fungerar! Jag kunde knappt logga in igår, men idag funkar det bra.

Ha en bra dag!

12 Bim H-D:

skriven

Hm, hoppas du fick sova sött och är pigg och alert nu?
Hrmpf, ansåg jag om blogg.se igår och är glad att jag inte bloggar där ibland ;) Igår kunde jag inte skriva kommentarer hos vissa - men ibland andra - knäppt. Och när man kom till vissa bloggar fanns det enbart rubriker och bilder - ingen text i inläggen!!! Vad katten sysslar de med på blogg.se? Bara undrar :(
Må så gott... värmländskan Bim

13 Nilla:

skriven

Halloj och på vissa sidor så syns inte inläggen struligt...hoppas du mår bra ....det gör jag kram kram

14 Jen:

skriven

Usch när blogg.se inte vill sammarbeta. Hoppas att den funkar bättre i dag.

Kram

15 Mia:

skriven

Åh! En till sängvärmare, men då blir det fem! Det ska nog gå bra! ;-)

16 Carina:

skriven

Den lilla magen skulle jag vilja gosa på ;)

17 Gooodamerica:

skriven

Looks good! Many thanks, Thanks much!

Kommentera här: