Grattis bloggen!

Jag kan knappt tro att det är sant men idag fyller min blogg 1 år!!
Tänk så många underbara människor jag har lärt känna i blogg-världen under det här året.
Bloggen har blivit en del av mitt liv som jag inte vill vara utan.
Förutom alla underbara människor jag lärt känna så fyller såklart också bloggen en funktion som dagbok, tänk vad kul det är att gå tillbaka och se vad man gjort, tänkt och känt...
Som det känns just nu så kommer jag att fortsätta blogga ett bra tag till...jag hoppas ni följer med mig i fortsättningen också...utan er, mina favorit-bloggare, blir det inte alls samma sak.
STOR KRAM TILL ER!!!

CommentSexy.com is your Hot Spot

Free at CommentSexy.com

Ge gärna bloggen en "present" genom att rösta ;)

BloggRegistret.se


image1310
1 Gabbi:

skriven

God morgon!!
Såklart att jag följer med!!
Vad skulle jag annars göra alla mina lediga dagar ;)?!
Ha en fin annandag påsk!!
Kramen

2 A:

skriven

Jättegrattis till dig och bloggen =)
Självklart fortsätter jag följa dig......
Kramen

3 Nina på Johangården:

skriven

Grattis till bloggen och dig!

4 Mia:

skriven

Stooort grattis! Än så länge hänger kärringen med... ;-)

5 Mia:

skriven

Menade förstås mig själv i kommentaren här ovanför! :D

6 Tessan på Åland:

skriven

Grattis på ettårs-dagen:) Jag lovar att jag fortsätter läsa din intressanta blogg:)
I like it!!
Ha en fin annandag Påsk!

7 Helena:

skriven

Jättegrattis till dig. Jag trodde den var äldre, då har vi tittat in till varandra från starten då?
Kramar till dig, klart jag röstar.

8 Helen:

skriven

Grattis vännen :) Ja min lilla blogg fyller oxå snart 1 år. Håller med om att det har varit en trevlig tid som man inte vill vara utan
Grattis o ha de bra, rösten är din :)

9 Bim H-D:

skriven

Grattis med 1-årsdag i bloggen din!!! Fira den riktigt, hur du nu själv vill fira den ;) En lång tur ute i kylan? ;) Brrr...
Hm, undrar hur länge man själv har bloggat, månne... hm, har ju blogg nr3 nu, eller script nr3 kanske är mer rätt? Hm, får nog gå åter till nr1 och kolla när man började, kanske? ;)
Må så Glad Påsk, värmländskan Bim, som INTE är i närheten av Skövde, nej... ;)

10 Anneli:

skriven

Ja en sak är då säker mig blir du inte så lätt av med. Självklart hänger jag med. Grattis till din blogg.

Kramis smoggen

11 Helena:

skriven

Grattis grattis! Det är klart jag kommer att fortsätta att följa din blogg. Håller med dig om att det är kul på många sätt med en blogg. Även om man vissa perioder inte är så inspirerad.

12 Carina:

skriven

Ja visst är det trevlig och roligt,
har nog bloggat i ca 3 år nu faktiskt,
detta är min tredje under åren :-)

13 My:

skriven

Stort grattis! Så kul att läsa din blogg...kram

14 Margaretha:

skriven

Grattis på ettårsdagen.....hoppas att du fortsätter många år framöver.....
Kram
Margaretha

15 Emelie:

skriven

Grattis på ettårsdagen =) Kram!

16 Nilla:

skriven

Ett stort grattis till bloggen och till dej..

17 Camilla:

skriven

Då säger jag grattis också:-)

18 Åsa.S:

skriven

Grattis på ettårsdagen! =)

19 Trolda:

skriven

STORT grattis!!!

Trolda - kramar!

20 Vaniljis:

skriven

Tänk vad tiden går. Grattis på ettårsdagen! Kram

21 carin:

skriven

Grattis bloggen :)

22 Gabbi:

skriven

Ha en underbar kväll

23 Mums:

skriven

Jag kan bara önska grattis!

24 Sandy:

skriven

Hihi, tänk att det tog mig ett år att hitta dig:) Först såg jag bilden på dina bokhögar och tänkte de känner jag igen.. sedan bilden på huset! För mig är det okej att vi länkar till varanndra men jag är ju inte helt anonym så du får välja! Ingen jag känner vet att jag bloggar (vad jag vet), vi behöver ju inte tala om för någon om respektive bloggar! Men kul att vi nu känner till varanndra! Hoppas du förstår vad jag menade med att jag inte ville berätta för dig att jag hittat bloggen om du inte visste om min, (hur länge har du vetat om den)?, det är helt ok att du "tvyvläst" :) Jag skulle ju gjrt detsamma om du inte hade läst min! Just för att man inte vet vad den andra vill.. oj vad invecklat det blev! Nu vet vi om varanndra och det är roligt tycker jag! Kram!!!

25 Sandy:

skriven

Att inte berätta om våra bloggar menar jag för människorna i våra liv IRL!

26 Carina:

skriven

@->->--
GRATTIS blogg ejmis !!!
Är glad att ha DIG som bloggkamrat
kram ;)

27 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Så klart att man följer med på din resa! Har läst din blogg hela helgen men utan att lämna något spår efter mig! Hade ju liksom inte tid med det! *Fniss*
Men nu är jag här igen och med avtryck!

Grattis bloggen!
/Sus

28 Cia:

skriven

GRATTIS !
Kul !
Godnatt !
/ Cia

29 Nilla:

skriven

God morgon på dej ha en härlig dag

30 kats:

skriven

Grattis grattis till ett årsdagen... ja det är kul att blogga...

Härliga istappat i hundgården... mkt vackert.

Kommentera här: