Vad gör man på en regnig dag?



Ser inte alltför kul ut på väderkartan idag...inget vidare semesterväder...
Vad ska jag då hitta på idag?
Funderar på en shoppingrunda,...eller lägga mig i sängen med en bok...eller  se om någon kompis är hemma och vill ha fika-främmande...eller städa, ...ja det fnns  ju en del man kan göra även fast det regnar...

1 Ann:

skriven

Jag har faktiskt ingen aning!

Men visst vore det stenkul???

2 Ann:

skriven

Billigaste man hittar på SJ nu är 2800 tur och retur..lite väl dyrt..

3 jenny:

skriven

fan vad de ska regna hela tiden..

4 Ann:

skriven

Nä precis...men går det att få dom för 500 då???

5 LOVISA:

skriven

Godmorgon!

6 s:

skriven

riktigt surt med regn..

7 Maria:

skriven

Jag röstar på en god bok. Tänker bara lata mig i dag trots att jag inte har semester. Jobbar i natt.

Tjing

8 mickis:

skriven

Se någon mysig kärlekskomedi på bio är aldrig fel, med lite popcorn eller godis! Och framför allt mysigt sällskap

Kommentera här: