Utmaning

Jag har blivit utmanad av Kattis.


Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
♥ bygga en hästhage
♥ raka benen
♥ köpa hundmat
♥ tvätta
♥ plantera om två pelargoner och sätta ut dom

 

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♥ Då jobbade jag som intervjuare och vi hyrde ett hus på ett stuteri.


Ställen du bott på?
♥  Jag har alltid bott i eller kring Sundsvall, men jag har bytt bostad MÅNGA gånger.


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
♥ Dela med mig till nära och kära.

♥ Betala av lånen.
♥  Helrenovera hus och stall och bygga ut så vi fick en STOR lösdrift till "muisarna"
♥ Öppna ett djurhem.
♥ Fortsätta jobba men bara 25%


 

Personer du vill veta mer om:


Tina, Ann-Sofie, Vivan, WildrosMadde, Bim

1 Kattis:

skriven

Hej!

Idag har jag fått veta massor om dig.

Fattar inte hur jag missat att du har hästar...eller?

Kul är det iaf.

Ha en skön kväll!

Kram

2 Kattis:

skriven

Då har du fullt jobb hela tiden kan jag förstå.

Kram

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Kul läsning!



Kram

Kommentera här: