Torkan är över


Idag är jag ledig, bloggtorkan är över och även torkan ute är över snart hoppas jag  =)
Visst är det trist när det regnar, men det här regnet är nödvändigt för växtligheten så jag är nöjd att det äntligen kommer.
Än så länge är det bara mulet...hoppas, hoppas!!



Nedräkningen till semestern fortsätter, bara 5 arbetsdagar kvar nu.



Jag har inte gjort upp några speciella planer för dagen utan kommer att göra det jag får lust med.
Hur ser er dag ut?


1 Ann:

skriven

Skönt den var kortvarig:))

Här har regnat i natt och på morgonen..

2 Ann:

skriven

Brukar hitta många på http://www.commentcherry.com/

3 Nettan:

skriven

Hoppas du får en trevlig ledig dag !

Jag ska nog småpula lite idag med småsaker då jag hade storstädning igår.



Kramiz

4 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja regnet behövdes men det är ack så trist! 12 åringen skulle cykla med klassen i dag på utflykt och tvillingarna skulle ha sommarfesten på dagis, båda blev inställda! =(



Jasså har Eva slutat igen? Nej så tråkigt!



Hoppas att hon börjar snart igen då!



Ha en bra dag kram Sus

5 Åsa.S:

skriven

Vilken härlig bild!!

Jag är ledig i dag... tvättar, städar o fejjar.

Ha en fin dag!

6 Tessan:

skriven

Bara fem dagar kvar? Men vad härligt:) Själv får jag vänta lite till. Börjar semestern den 7 Juli. Vad gäller torkan så kom det lite regn på Ålan inatt också, men det var tyvärr inte många droppar. Vi hoppas på flera droppar under dagen nu:) Ha en fin dag!

7 Tina:

skriven

Min dag ser ut som så.. jag skall tvättar lite innan jag skall iväg för att jobba eftermiddag. Min semester börjar inte förrän mitten på juli, hoppas på värme då ;)

8 soffie:

skriven

det värsta när regnet kommer så brukar det föra med sig skitväder en längre tid,hoppas verkligen att det kan fortsätta få va vackert.

Å jag har 8arbetsdagar kvar:O)

9 matte:

skriven

bara 5 dagar.. det går fort! ja skönt med regn.. jag väntar också..än blåser det bara.

idag vet jag inte riktigt.. göra nytta inne kanske om regnet kommer och träna hund!

10 vivan:

skriven

13dgr kvar...sen har jag 3v sem...resten tar jag i höst vinter...åker dit det är varmare med gubben..här blåser det små dj..lar...inget regn..bara lite mulet...ha nu en skön dag..gör inget...bara njut av ledighet....kramiz

11 Pia:

skriven

på mitt schema står det 14.00-22.30 jobb alltså :)

12 Inger Maryissa:

skriven

Bloggtorka är det väl sällan eller knappast här hos dig ;-)

Det är så kul att komma och titta och se vad du skriver om.

Ja, regnet är verkligen välbehövligt, eftersom det har blivit så torrt i naturen.

Här har det regnat inatt, men idag uppehåll, men ganska blåsigt och med stora "molntussar" som seglar vid horisonten.

Jag trodde förut att det skulle bli åska, för jag hade den där speciella åskväder- huvudvärken ;-)

Men tydligen blåste, blåsten bort åskmolnen ;-)



Kan tänka mig att du räknar dagarna till semestern, och hoppas det blir fint väder då.

Ha det så gott.



13 Julianronja:

skriven

Merci for all the wonderful writings

Kommentera här: