Tatuering



Kollade på dessa killar härom kvällen och blev allvarligt sugen på en tatuering.
Dom gjorde så otroligt snygga tatueringar!!
Har en fundering om ställe men inget motiv klart.
Är ni tatuerade?
Motiv?
Vart sitter er tatuering?
Vet ni någon bra hemsida där man kan få tips om motiv?
1 julia:

skriven

En ny header? Va med i min tävling!

2 Ingrid:

skriven

åh, fin blogg :D

3 Michelle:

skriven

Miami Ink är bäst :D

4 Åsa.S:

skriven

Jag har tre... en haj på vristen, en "tigerfjäril" på suldran o enn kinesiskt tecken på handleden.

5 Carina:

skriven

Nog har jag varit sugen på det från och till.

På vristen skulle det var i så fall. Motiv?.....något från naturen blomma, fjäril el. fågel ?... svårt det där.

6 My:

skriven

Jag tänke tatuera mig under min 30-årskris för några år sedan, men tack o lov lät jag bli. Jag hade aldrig velat ha den där idag, eller det motivet. Så tänk dig noga för, så det inte bara är ett "ryck"...

7 Kattis:

skriven

Hej!

Ingen tatuering.

Det är bara att Googla så kommer hur många sidor som helst som visar fina bilder.

Må gott!

8 karro:

skriven

så lite så :D

kram

9 Camilla:

skriven

Japp.

Jag har en keltisk orm på stjärt/höften på höger sida(bakifrån sett..)

Gjorde ont som fan, men det var det värt. Jag gjorde min innan det blev så mäkta poppis. Jag tror att det var 2000 eller nåt sånt..

Jag gjorde den för att den står för vissa saker för mig(som jag kan berätta i ett annat forum kanske.. :-) och jag tror att det är viktigt när man gör en, att den finns där av en orsak, annars tröttnar man nog lätt.

10 Camilla:

skriven

Jag skulle också vilja ha en liten diskret tatuering, antingen nere vid vristen eller uppe i nacken eller högt upp på överarmen. Men jag är också rädd för att jag ska ångra mig...

11 Inger Maryissa:

skriven

Jag brukar kolla varje avsnitt av Miami Inc, och tycker också de gör snygga tatueringar.

Riktiga konstverk...

Själv har jag funderat på en tatuering, men det har inte blivit av..

12 Madeleine:

skriven

Visst blir man sugen på en själv, de super duktiga. Har ingen tatuering men blir så sugen på en när jag ser programet. Skulle vilja ha en på handleden eller ankeln. Ha en mysig kväll. Kram Madde,

13 synne:

skriven

Har ingen tatuering men styvsonen har en ny. Den blev så fin. Ingen aning om vart du ska gå....

Men vänta....

Den första var styvsonen på.

skinnfantasi.se

www.stockholminkbash.com



Kolla där.

Kramen Synne.

Kommentera här: