Regn både ute och i sinne



Regnet vräker ner...mamma-häst är sjuk...min fika-dejt med Annsingen måste jag avstyra eftersom jag inte kan åka bort med en så dålig häst hemma...just nu tycker jag faktiskt synd om mig själv...
1 Carina:

skriven

:/

Nä, är det inte bättre.

Har du kontaktat vetrinären?

2 Michelle Och Jennifer:

skriven

Ååå synd ;( men du nämde något om en blogg designen :D vad menade du med det :S

3 A:

skriven

Nä... Vad tråkigt för dig.

Hoppas du snart känner dig bättre..

Kram

4 linda:

skriven

Hoppas mamma-häst kryar på sig!



Och visst är det lite synd om dig också..L

Idag har vi inget regn...än så länge iallafall.L

5 linda:

skriven

TACK!

6 carro:

skriven

aww :/ va är det för fel på hästen då ?=/

7 Fredrik:

skriven

söt bild!

8 carro:

skriven

svar: aha, vet dock inte så mkt om hästar, men det verkar ju inte va bra, kontaktat vetrinären än då ?:/

9 carro:

skriven

svar: kej, det va ju bra, hoppas allt löser sig nu :)<3

10 Fia:

skriven

Men vad tråkigt! Hoppas verkligen att stoet blir bättre snart. Har ni någon annan lösning om stoet blir så dåligt att hon måste avlivas? Fungerar det att låta ett annat sto bli styvmor? Har ni fler ston som kan ge di just nu? Usch, vad tråkigt det är när djuren blir sjuka. Jag håller tummarna för att hon ska bli bättre snart.

11 Tessan:

skriven

Men fy vad trist! Känner verkligen med er. Som du vet så hade jag också en jättedålig häst nyligen, så jag vet hur det känns:( Jag har fortfarande inte kommit över hans bortgång. Var upp till hans grav i Tisdags för första gången. Alltså en vecka efter han begravdes. Stod där och grät en skvätt och talade med honom och sen kändes det lite bättre en stund. Men Flisans mamma blir nog bra ska du se. Vi ber för det:)

12 My:

skriven

Vad trist, hoppas hästen piggar på sig och dagen blir bra till slut, kram!

13 synne:

skriven

Är hon inte bättre än?

Man funderar på vad det kan vara....

Ja när det är så som du har det just nu är det ok att tycka synd om sig själv....

Jag tycker ialla fall synd om dig, och om Flisans mamma....

Kramen i regnet.

Synne.

Kommentera här: