Packade som sillar



Det var inte bara jag som skulle handla på ICA Maxi idag...det var MASSOR med folk.
Och dessa gigantiska vagnar dom har börjat med, går ju knappt att svänga ,dags för körundervisning på dom snart!! Kände mig som en packad sill inne i butiken och gruvade mig för att ställa mig i kassakön, men när jag kom till kassorna var det inga köer!! Hur ofta är man med om det en sån här dag?
Någon underbar människa på ICA Maxi hade tänkt till och det var många kassor öppna, så det gick snabbt och enkelt att betala och ta sig ut i alla fall.
Så nu är kylen fylld till bredden och midsommarafton kan komma när den vill.

1 A:

skriven

Jag är glad att jag bjudit bort oss till mamma... Slipper därmed tänka på massa mat =)

Skönt med semester.....Njut vännen =)



Kram

2 Tina:

skriven

Jag var oxå och armbågstacklades med alla...

3 Inger Maryissa:

skriven

Jag märkte också att det var mer folk ute och handlade idag. Jobbigt med alla köer...

När jag stod i kön var jag flera gånger tvungen att backa för att folk med överfyllda vagnar skulle kunna gå förbi.

Men köerna skulle nog ha varit värre om det inte var så många kassor öppna.

Ja, imorgon börjar midsommarhelgen.

Ha det så gott.

4 Nettan:

skriven

Ja, det märktes att alla skulle handla idag !

Och vagnarna är så himmelens stora att det är svårt att köra. Ha, ha !

Men det värsta är nog när några gamla bekanta träffas i en korridor och ska stå och småprata så man inte kommer förbi. Herregud !

Det var många såna idag i min affär och man fick stå där och harkla sig och försöka få kontakt. Tills man till slut bara säger högt : ursäkta, men jag måste faktiskt förbi här !



5 jayne:

skriven

ja...håller med ang vagnarna.. Vi handlade bara till imorgon och lördag..får handla på söndag igen. ORKADE inte idag

Kommentera här: