1 Ann:

skriven

Jepps ge mej din mejladress då:))

2 petrich - me gossip and fashion:

skriven

jättefina!

3 Nettan:

skriven

Dom var fina.

Jag har också en hel del halsband som jag, min dotter och mamma gjort. Vet inte riktigt vad vi ska göra med dom. Ha, ha !



kram

4 Martina:

skriven

ja de var jätte fina!

5 Josefine:

skriven

Vilka fina :) Det översta påminner om ett armband som jag hade :)

6 sandra:

skriven

Vilka fina smycken.

7 Ida:

skriven

jätte fina, gillar det översta :)

8 S A R A:

skriven

jättefina :)

9 Alessandra:

skriven

verkligen jätte fina!

10 Martina:

skriven

Ja dom va jätte fina :) Gillade det rosa mest! Ha en bra kväll =)

11 Helena:

skriven

Ja de var verkligen fina. Ha en bra kväll!

12 petrich - me gossip and fashion:

skriven

tycker jag med :)

13 Trolda:

skriven

Härligt med så fina smycken =D



Trolda - kram

14 Camilliondollar Baby:

skriven

Fina!



Svar; Tyvärr är det dåligt med singelkillar här. Får nog vänta tills imorgon, då pappa hade möjlighet att assistera.



Kram

15 vivan:

skriven

Oj vad fina..säljer hon dem.:)och i så fall var....kramiz

16 synne:

skriven

vackra färger.....

17 Alexandra:

skriven

Supersnygga!

Kommentera här: