Lagom är bäst

Jag vet att jag har önskat regn men nu tror jag faktiskt att det räcker för ett tag igen...jag är svensk...jag gillar lagom...även lagom väder!!!

1 Gabbi:

skriven

Välkommern hem raring!!!

Å godmorgon!!!

Å...regn det har vi...inte!! Här skiner solen från en klarblå himmel!! Nice!!

Ha bästa dagen!!

Kraemn

2 Ann:

skriven

Morning och välkommen hem!

3 A:

skriven

Nu börjar jag bli trött på dessa virusvarningar =( Jag fixade det ju igår......

Har du rätt namn och lösen till andra bloggen?

4 My:

skriven

Där fick du, nu slutar det aldrig regna!! :)

Ha en skön söndag!

5 Ann:

skriven

Absolut men jag är inte van:))

6 jayne:

skriven

ha ha ha ha.. ja ibland kan man bara skratta åt eländet.. här har vi inte mkt regn.. men trist väder... vill ha solen jag med..

7 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Strålande väder bjuder det på idag.

Så man får passa på att njuta.

Ha en toppensöndag!

Kram

8 Bim HD:

skriven

mmmm... håller med dig jag... vill ha SOL och VÄRME IGEN... NU!!! ;)

Må så grankott...

9 Inger Maryissa:

skriven

Ja, även om det behövs massor av regn, så blir man ju lite trött på det när det håller i sig i flera dagar.

Ja, med vädret det vore bra om det vore lagomt ;-)

T.ex. regn på natten och soligt och fint på dagarna, och med lagon värme.

Ha en bra fortsatt dag.

10 synne:

skriven

Lagom är bäst.

Säger det ofta själv, och många norrmän ser konstigt på mig. Ordet finns inte här nämligen. Det närmaste är väl " sån passe " som kan motsvara lagom.

Lagom är bäst...

kramen.

Kommentera här: