Jag blir galen!!!



Det är fruktansvärt frustrerande när man försöker fixa saker med datorn och så fattar man inte ett dugg av vad som händer!!
1 Alma:

skriven

Hej, du har verkligen en jättesnygg blogg! Hur gör man en sån snygg banner och så? Jag har bara försökt ändra färgerna och lite sånt, skulle va tacksam om du svarade i min blogg. Hejjdå!

2 Melissa:

skriven

jo, håller med. Nu har jag dock en ny data som jag älsakr :)

3 A:

skriven

Vad är det du gör???

Du är utmanad =)

http://amittilivet.blogg.se/2008/june/utmaning.html#comment

4 Anonym:

skriven

svar; usch så jobbigt -.-

5 Melissa:

skriven

oj, glömde skriva namn ;p



Svar; usch så jobbigt -.-

6 A:

skriven

Jaha.....

Så många som gjort den att man glömmer vem =)

7 Jen:

skriven

vad är de som inte funkar? :O

8 Lisa:

skriven

vad är det som är fel :/ ?

9 GM:

skriven

Jag håller med ;/ Det är inte kul.

10 biljana:

skriven

Hoppas det löser sig med datorn :/

11 synne:

skriven

Ibland tror jag faktiskt att den har ett eget liv....

Kommentera här: