Inga järnnätter nu bara...

I dag kunde jag inte hålla mig längre...var bara tvungen att sätta ut sommarplanten...bara det inte blir nattfrost...
Rensade ogräs också och det blev en del...tror jag kommer att ha ont i knäna i morgon...det är inte bra att krypa på knä för länge känner jag...måste nog skaffa knäskydd...



I år bad jag jätteduktiga Trolda om lite tips till mina lådor och så här blev resultatet.
Jag är jättenöjd, TACK TROLDA!!!

















Har mer blommor som ska planteras ut också men det får bli en annan dag och sen ska det köpas lite kryddor och tomatplantor också. Jag har en helt underbar farbror som jag brukar åka och handla av.



Det här är det som blev kvar i lådan till en annan dag.

1 Ann:

skriven

Morning! Superfint ni har det:)))

2 A:

skriven

Morning....

Vad fint det blir =)

Hoppas du får en fin dag i solen...

Kram

3 Gabbi:

skriven

Morning raring!!!

Gu..va fint det blev, å va fint ni bor!!

Ha bästa dagen!!!

Kramen

4 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Sååå fint du har det.

Blir riktigt avis. Mina blommor har ju knappt växt.

Ha en underbar dag!

Kram

5 jayne:

skriven

Hej

Det blev ju jättefint!

Jag har planterat tomatplantor..men några har dött..så jag funderar nu på att köpa färdigsådda plantor att fylla ut med.

Det blev jättefint i lådorna!

6 Nina:

skriven

Trolda är bra på detta med blommor, så det var rätt person att yttra sig. Tittar längtansfullt mot dina ljusblå krukor... har två liknande men de är vidare än dina.



Dock är de tomma.



En bil och en handelsträdgård nära mig, någonstans, måste ordnas. Tomma ljusblå krukor går inte an.



Godmorgon!

7 Åsa.S:

skriven

Vad fint! Du är sådär härligt kreativ som jag önskar att jag vore... =)

Ha en fin dag!

8 Nettan:

skriven

Va fint det blev !

Vi måste också köpa lite mer blommor och sätta ut, det blir så fint, men just nu håller jag på och fixar med mina typ 20 pelagoner jag har fått av mamma.



Kramiz

9 synne:

skriven

Härliga blommor du fått tag i.

Här väntar jag med mera grönt nu tills vi kommer hem från Sverige den 14 juni.

Ska till Stockholm.

Dina blå krukor var härliga.

Kram i värmen.

Synne :D

10 Inger Maryissa:

skriven

Vad mysigt och fint du gjort.

Visst är det mysigt att pyssla med blommor denna tid på året.

Och nu ska det väl inte komma någon mer frost....det skulle vara konstigt i så fall.

11 tinaz:

skriven

Vilket fin ställe ni verka ha ser mysigt ut.. och det blev jätte sommarfint i dina lådor o krukor. visst är de mysigt med sommar..

// T

12 carina:

skriven

Visst är det härligt när man får köpa sommarblommor

och sätta ut. Gillar dina blommlådor vid fönstret, är det ert finrum som är innanför? Härligt ljusinsläpp har ni in dit.

Ja, nu hoppas vi på att järnnätterna inte kommer.

13 Bim H-D:

skriven

Hm, jag vill också ha sådana blomlådor!!! Helst igår, suck... Men, frågan är vem som ska vattna medan vi är bortresta? Funderade på våra vanliga lådor längst med räcket på altanen, samma visa - vem vattnar?

Och krukor ute kan jag glömma!!! Försökte, men Jiellat grävde upp det som var i stora zinkbaljan, grrrr... den vovven lever INTE upp till sitt namn, dvs älsklingsbarn (samiska!)

Må så grankott, ngn som blev lite avis där...

14 Lena:

skriven

Vilket gulligt hus ni verkar ha och det blev jättebra med blomlådorna :)

15 Lightcine:

skriven

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

Kommentera här: