Hallonpaj



Hade en bit kvar av hallon-pajen från igår som vi precis fikat upp.
1 Ann:

skriven

Birsta funkar 7 dagar i veckan 365 dagar på året:))

2 Mariama:

skriven

mm ser gott ut

3 Victoria:

skriven

fan vad suktad jag blir!

4 Josefine:

skriven

Gott! :D

5 Ellen:

skriven

åh vad mumsigt gott ! nu blir jag sugen !

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Åh, va gott!



Vet ej om du har gjort den, men du är utmanad!



http://blogglosacamilla.blogg.se/2008/june/utmaning.html



Kram

7 Inger Maryissa:

skriven

Hallonpaj låter verkligen gott.

Nu längtar jag efter Hallon, blåbär osv...mums...

8 Lisa:

skriven

åh vad gott det ser ut ! :)

9 Mia:

skriven

Säger bara en sak: Fresterska!!!!

10 E. Riley Page:

skriven

åh, ge paj!

11 Tessan:

skriven

Nu blev jag ordentligt sötsugen iallafall;) Hur är det med Flisans mamma ikväll?

12 synne:

skriven

Gu, vad du frestas klockan 06.29 på morgon.........

13 kats:

skriven

ang dator.... finns det ngt som kan göra en så innerligt förbannad?! nä... dator helvete... fniss ursäkta mitt språk.. teknikens under... som jag brukar säga....



Så god din paj såg ut... mums.. hade suttit fint till kaffet känner jag...

14 Camilla:

skriven

Oj vad gott det såg ut!

Varför är paj godare på sommaren?

Kommentera här: