Gå-bort-kostymen

Ska man till stan så får man hoppa ur de avklippta jeansen, linnet och huvtröjan och skrubba av sig häst-lukten.
Dags för en make-over alltså!



 

Hoppas ni får en bra dag!
Hörs i eftermiddag!


 

RÖSTA GÄRNA!  ;)

BloggRegistret.se
1 Benita:

skriven

Hoppas du hittar något snyggt ;)

2 Sojung:

skriven

hästlukt är ju bland det bästa som finns :D

3 karro:

skriven

jättefin blogg :D

kram

4 evans:

skriven

Ha det så kul på stan!

5 My:

skriven

Hoppas du har/haft en trevlig shoppingrunda, och fyndat! Kalsongerna var fina...

6 M:

skriven

Fin blogg!

7 Ida:

skriven

Ja, så jäkla skönt att jag vann över supersorkarna, dom var extremt sega må ja säga, hehe

8 Emelie:

skriven

Hej eftersom du är med på mest aktiva listan hur många besökare oc kommentarer får du varje dag?

Skulle va roligt att veta kram emelie

9 linda:

skriven

Hoppas du hittar något snyggt!

själv unnande jag mig en tunika idag...

måste göra något för att få upp humöret när det regnar och blåser!

10 Caroline:

skriven

Kolla in min blogg!

11 Louise:

skriven

Hästlukten är de bästa som finns ju:P

12 Ann-sofie:

skriven

Hoppas du hittade ngt kul i stan.

Det va många djur ni hade...men visst är det roligt, skulle gärna ha många fler men just nu får dom inte plats...kanske en katt till om jag smyger den in så mannen inte märker ngt.Ler

Ha en bra kväll

Kramiz

13 Emelie:

skriven

Sv: Oj jag har högst haft 20 besökare.

Jag kommer aldriga få så många besökare som du :(

Vet inte vad jag gör för fel.

Kommentera här: