Ett enkelt motto


- Livet ska INTE vara en resa ner mot graven med målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp, utan snarare en sladdning in från sidan, med chokladkakan i en hand och vinet i den andra, med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten - samtidigt som man skriker: - "WOO HOOO, vilken jävla åktur!!!



 

1 Camilla:

skriven

Japp...20....öhhm...plus 20..

:-)

2 Nilla:

skriven

He he så sant man ska njuta av livet ..

3 Pia:

skriven

haha, detta var väldigt bra skrivet, helt enkelt en sanning :)

4 Kattis:

skriven

Men dåså, då ska jag titta på klänningen och göra lite förslag. Men har du nån idé så kan du visa mig det så "liftar"=( lånar idén) jag.

5 My:

skriven

Absolut! Man måste köra slut på sig så man inte ångrar ett dugg!!

6 Margaretha:

skriven

Ha ha ha....en sån härlig inställning....Jag tror jag hakar på...

Kram på dig

Margaretha

7 Helena:

skriven

Låter kul. Jag håller med.

Corvette-träffen får bli här nere jag hinner inte upp :0)

Ha det gott.

8 Helena:

skriven

Tänk om man kunde tänka så lite oftare. Då skulle man kanske inte bekymra sig så mycket över saker och ting.

9 j:

skriven

haha ;)

10 jayne:

skriven

YES!!!!!! Du har rätt....skål

11 Pernilla:

skriven

Jag hade inte kunnat beskriva det bättre själv.

/P

12 Mia:

skriven

Yepp, så är det! I morron är jag på G i bloggvärlden!!

13 Ann:

skriven

Morning!

14 Ulla:

skriven

Jag kommer att vara en av dem som kommer sladdandes. Här gäller det att leva livet fullt ut!!! Ha en skön lördag!

15 Plogflickan:

skriven

Håller med levlivet, sitt inte bara av tiden!

16 Gabbi:

skriven

Morning!!!

Hahahaha...så sant!!

Man ska njuta av livet!!!

Kramen

17 Carina:

skriven

Ungefär som jag känner mig i dag.

Väldigt glad över gårdagens succe på parken, många som kom fram och berömde oss som ordnat det och ville att det ska bli fler gånger.

Känns som ett yes,yes i skälen :D

Men kroppen är mer som en urvriden trasa i dag :/

18 Mia:

skriven

Den devisen försöker jag leva efter ;-) Ibland lyckas det också!

19 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppasd u sovit somen prinsessa, för det ska man få göra, hihi.

Ha en toppendag!

20 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Jag vill bara önska en trevlig kväll och själv skall jag se BWO!



Kram Sus

21 Lotta:

skriven

Yes!! Slopa botoxen och njut av livet!!

22 Annelie:

skriven

Fick en längre version av denna i ett mail en gång...mycket tankvärd =)

Ha en bra kväll!

23 kicki:

skriven

Ja verkligen ett underbart inlägg...och va snällt att få så många presenter till parfymen, den luktar väldigt gott, har själv precis den...

har du haft det gott hos dottern, ätit och druckit gott kanske...

Ha det bra min vän, kramen

24 Lillaviola:

skriven

Det är nog mitt matra,sladda in och visa upp att man har levt och gjort det med besked! ;-)

25 Sandy:

skriven

Hoppas att resan hem gått bra och hoppas VERKLIGEN att datorn fungerar för dig nu!! Kram på er!!

26 Fia:

skriven

Haha, ja det låter ju som ett roligt sätt att åldras i alla fall.

27 matte:

skriven

så sant så.. helst ska man ha samlat på sig så mycket dyra saker man kan också. Mest välbehållne med mest grejer vinner!

28 Tina:

skriven

Ja, varför leva om man inte tar nytta av allt det goda som erbjuds o finns..hi hi

29 evans:

skriven

Helt rätt! Måste tänka mer på det mottot :)

Kommentera här: