Din är dagen, 24 juni

Den bild man har av sig själv bestämmer gränserna för vad man kan åstadkomma.
Maxwell Maltz

Hur vi uppträder och hurdana vi blir som människor beror på hur vi ser på oss själva. Visst är det fantastiskt att det går att förändra sitt beteende och därmed också sin personlighet genom att ändra på den uppfattning man har om sig själv?

Har jag en positiv bild av mig själv idag?

1 Ann:

skriven

Måste jag kolla upp!

Parkeringshuset bredvid IKEA...den stora betongklumpen dom hållit på med i månader nu!

2 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Japp, jobbar i 4 veckor till.Ingen rast o ro här inte.

Nu ska jag serva koncertledningen.

Ha en skön dag!

3 Ellen:

skriven

rätt intressant tanke egentligen, tåls att tänkas lite mer över, man har alltid saker i sin personlighet som skulle må bra av en förändring !

4 Lillaviola:

skriven

Jag ska försöka, är inte så himla nöjd med mig själv just nu....

5 Louise:

skriven

Hoppas du får en bra tisdag! :)

6 Greger & Gertrud Gregorius:

skriven

Hejsan!

Kika gärna lite på GREGORIUS BLOGGTOPP!

Många läsvärda och intressanta bloggar där nu...

Ha en bra dag!

/G&G

7 synne:

skriven

Alltid positiv....

Kommentera här: