Din är dagen, 23 juni

Sanna vänner är det som inte tycker man har gjort sig omöjlig för all framtid när man har gjort bort sig.
Erwin T Randall

Hurdana vänner vi  har, beror på hurdana vi själva skulle vilja vara.

Hur kan jag bli en bättre vän idag?



1 nicole:

skriven

vänner är det finaste man hittar när man väl hittar rätt. kram

2 Nadde:

skriven

Jag har ett litet tips;

Byt textstil på din blogg, man blir liksom ointresserad direkt för att texten är så svår att läsa.



Det är vad jag tycker iaf!

Kram



http://nadde.blogg.se

3 Ann:

skriven

God morgon!

4 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Texten du har, passar alldeles utmärkt!!

Liksom du!!!

Ha en underbar dag!!

Kramen

5 Ellen:

skriven

jag tror du redan blivigt en bättre vän bara genom att fundera över hur du kan bli det... det visar viljan och tanken på att man vill göra mer !



Fast jag tror du redan är en mycket bra vän =D

6 Helena:

skriven

Så fint sagt.

Vänner är de som skrattar med en, inte åt en.

Frågar hur det är.

Får en att känna sig som en i "familjen".

Man litar på att den andre ställer upp så som man själv skulle göra.

Det skulle vara en självklarhet, men jag undrar...

Men sådana är vi i klubb Corvette :0)

Ha det gott.



7 julie:

skriven

Var dig själv, då hittar du oftast de vänner som betyder. Det är ju trotsallt människor som tycker om dig för den du är och ingen annan. De människorna i sig själv är oftast även underbara människor som inte är några andra än sig själva!



Ha en trevlig måndag!

8 A:

skriven

Jag vill gärna veta hur man blir en bra vän....

God morgon gumman....

Hoppas du får en bra måndag =)

Kramen

9 A:

skriven

Jag vill gärna veta hur man blir en bra vän....

God morgon gumman....

Hoppas du får en bra måndag =)

Kramen

10 Tilisha:

skriven

Så fint så fint... :)

11 Johanna:

skriven

Ring en vän och säg godmorgon och ha en bra dag :)

12 A:

skriven

Tack... Du är för söt =)

13 Johanna:

skriven

Jobbar just nu på ÖoB över sommaren.. väldigt tråkigt. De ringde precis därifrån men jag svarade inte för idag vill jag vara ledig!

14 Petra:

skriven

Viklen söt blogg!! Ha en bra dag!

15 Lukashelena:

skriven

Very nice site. Will sure visit again.

Kommentera här: