Det verkar bli en fin dag idag



God morgon!
Sista vardagen på min första semestervecka, tiden rusar iväg.
Idag ser set ut att bli en fin dag.
Vad ska ni hitta på idag?

1 Victoria:

skriven

God morgon :)

2 Ann:

skriven

Som sagt den veckan är lite lätt rörig för mej:) Håkan går på smester då och vi planerar lite efter vädret...

3 Maria:

skriven

God morgon.

Ja nu blir det till att sova. Sedan så ska jag på Ikea & prov ligga sängbottnar för min säng har äntligen kommit.

Kruse den rackaren hoppade över hundgården, Sussi som han var hos såg hur han hoppade & tänkte det där fixar du inte & fortsatte klippa & vips nästa gång hon tittade var han utanför. Han är inget för frihets berövande den jycken.

Vi spelar 20 föreställningar allat som allt så nu är det 14 kvar.

Ha en riktigt skön dag.

Kram

4 Victoria:

skriven

ingeen aning, ska snart kolla vädret så om det blir sol så solar jag säkert ;p

sj? .)

5 Mia:

skriven

Idag blir det shopping för hela slanten :-)

Ha en bra dag!

Kram

6 Kattis:

skriven

Tackar sååå mycket.

Maken jobbar kväll så det får bli firande nån annan dag.....gör inget.

Ha en skön dag, vackert väder verkar det vara iaf.

Kram

7 Nina:

skriven

Visst rusar tiden på semestern också!



Gomorron!

8 Nettan:

skriven

Här är det också fint väder.

Solen lyser av bara den så nu är det snart dax att gå ut och njuta av den.



kram

9 synne:

skriven

Godmorgon.

Har jobbat. Ska hämta en extern hårddisk och en kamera som varit på reparation. Sen ska vi nog inte göra mycket mera idag.

Kramen mig.

Kommentera här: