Bra lack

Nagellacket  jag köpte senast verkar riktigt bra, har haft det i 4 dagar nu och inga bitar har lossnat.
Nu ska jag bara måla på ett bättrings-lager så håller det säkert lika länge till.
=)


1 caroline:

skriven

ha en fin dag

2 caroline:

skriven

Den var jätte bra. Om du inte sätt den så rekomenderar jag den. Men jag älskar filmer med lindsay lohan, kanske därför jag tyckte den var så bra men kolla på den om du har chansen.

kram

3 Bella:

skriven

Haa en bra eftermiddag / kvälL! kram

4 Camilla:

skriven

Nja, det är ju älvdansen (v 28 tror jag) med mycket aktiviteter och försäljning, men ingen marknad i den meningen. Men annars är ju tips att åka på nånting under Älvdansveckan, det brukar vara bra. Det finns på internet om det. Jag tror att det är typ alvdansen.se elle nu eller nåt, det går nog att söka sig fram.

5 Linda:

skriven

På min blogg kan du fynda kvalitets nagellack=)

6 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja ett bra nagellack är bra att ha i handväskan!



Kram Sus

Kommentera här: