Varför inte?

GratisBio.se


Jag har länge varit skeptisk till Gratis Bio-reklamen som florerat i blogg-världen men nu har jag läst igenom hur det fungerar och ändrat uppfattning.
Varför ska inte jag kunna få extra premier när jag ändå handlar t ex böcker och kläder hos de företag som ger poäng hos Gratis Bio!!??
GRATIS ÄR JU KUL!!

Vill du också samla poäng kan du göra det här.
1 Cajsa:

skriven

Hon är en Jack Russel-tonåring. =D

2 synne:

skriven

Japp, det är tur det...

Nu är mitt inlägg klart. Hade strul med blogger så jag fick lägga ut det innan det var klart.

Men nu...

Färdigt.

kramen vännen.

Synne.

3 Ellen:

skriven

gör jag redan,, tycker det är jätte bra,, tex så beställer jag mycket från cdon och det finns med på gratisbio, man får en viss % av köpesumman i poäng,,, toppen !

4 Steinarastri:

skriven

Nice site, welcome to my

Kommentera här: