Vad händer idag?



Idag ser det ut att kunna bli växlade väder.
Vi har inga speciella planer för dagen, just nu sover A efter att ha fått åka och jobba ett nattpass på jobbet fast han har semester...fina pengar såklart...Gatufesten brukar föra med sig att vi "gamlingar" får gå in och jobba övertid...undrar just varför...  ;)
Hur ser er dag ut?
1 Fredrik Frisören:

skriven

Godmorgon!

2 Kattis:

skriven

Men ibland är städningen ett trevligt måste. Det är jobbigt att sätta igång, emn väl när man sätter fart så går det fort och sen är det så fint i huset.

Ha det härligt.

3 Fredrik Frisören:

skriven

mmm det är sjukt gott.. vad händer idag annars då?

4 jayne:

skriven

ja...du..vi gamlingar gör ju ändå inget.... så får de unga jobba julen.....hi hi hi

5 Tina:

skriven

Det dära känner jag igen, när festivalen är här så lägger vi in ordinarie personal på den helgen för att slippa sjukskrivningar, men i år gick det inge vidare ändå..2 långsjukkrivningar av fall o dyl.

6 Ann-sofie:

skriven

jag har sovit idag och sitter nu på jobbet för att göra min sista natt.

Vädret var kanon när jag sov och blev dåligt på em när jag skulle ut...typiskt va?!

Hoppas du fick en bra dag.

Kram

7 Hugomiriam:

skriven

Very nice site!

Kommentera här: