Svettigt



Pust...det är svettigt att städa men nu är det mesta klart.
Dags för en dusch.
Vad gör ni idag?
1 A:

skriven

Jag slappar i soffan =)

Tror att jag kommit på varför jag mår konstigt...

2 Angelica:

skriven

ja visst är det , man borde städa och sen ta ett träningspass innan man duschar :D

3 Sibel:

skriven

God morgon :) ha en underbar dag!

4 JOSEFINE:

skriven

jag dammsög och allt igår och blev också helt svettig :O haha!

5 linda:

skriven

Hmm..borde nog städa lite till, men fastnad här vid datorn..har ju en massa bloggtid att ta igen efter vår semester...L

Men det är ju inte svettigt...L

Får ta och gå en runda så kanske jag kommer igång..

6 Nilla:

skriven

Jag jobbar urk önskar att jag fick vara hemma och städa smile

7 Jasmina:

skriven

Hej vilken Outfit tycker du är finast cheka in på min blogg!!

8 Sibel:

skriven

Var med och svara på dagens hiss eller diss fråga :)

9 julie:

skriven

Vilken härlig bild;)

Jag jobbar, hmm kanske lite konstigt att tro men jodå ;)

Ha en fin dag!

10 Ann:

skriven

Vill du låna han???:))

11 Ellen:

skriven

som sagt så städar ju jag med,,, är också helt svettig, har massa kvar och ska börja jobba om 2 timmar,,, usch usch,,, har i alla fall kommit iväg och handlat allt inför helgen ! Ska bli roligt att svärföräldrarna komemr,,,, men det är mycket som ska fixas =D

12 Ann:

skriven

Du ...det tänkte han nog inte på! Men går det på en finskreggad bil tror du??

13 Mei:

skriven

glo på matcherna i gothia cup:D

14 Benita:

skriven

Idag slöar jag, börja jobba vid 4a. :P

15 julie:

skriven

Hmm, han lyckades i alla fall att charma mig :D

Så sjukt snygg, trevlig och charmig alltså (A)

16 Benita:

skriven

Sv: Jag håller med! Xider is the shit! allt fint med dej denna dagen?

17 Ellen:

skriven

Precis,,, man vill ju inte de ska tycka att deras son gift sig med en slusk ! haha....

18 Ann:

skriven

Haha ja jag gör det:))

Får han bara mat är han ganska foglig:))

Han har nu kommit på att kommer bilen tillbaka så ska han ta bilnumret och ringa polisen?!?!? Ja herre gud!

19 Benita:

skriven

Ah, vad bra! :D

20 linda:

skriven

Du har så rätt, så rätt!

21 Ann:

skriven

HAhaha lugnande låter toppen! Jo han är ganska rar mellan gångerna:))

22 Anna:

skriven

Heeeej =)



Vill ni få gratis presentkort och biobiljetter? det är jättelätt, och ifall man blir värvad får man hela 75p när man blir medlem. Det är väldigt lätt att samla poäng :) och det är helt gratis som sagt! värt att prova!



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=8178

23 Anonym:

skriven

Fin blogg du har! :D

Kolla in min! ;D

Kram!

24 julie:

skriven

Ushc, jag är nog lite feg :P

Han är ju faktiskt 8 år äldre än mig, och jätte känd. Han kan nog få vem som helst ;)

25 Plogflickan:

skriven

Bakat bullar bla... snart dax för dagens promenix.

26 Camilla:

skriven

Jag skulle också ha städat.................men.........jag fick en inbjudan av en vän till hans stuga och få lite grillat, så då var saken biff:-)

Jag for dit i stället..

Ja jag tänkte nästan köpa JP Chenet, för det är gott. Men det blev en Castiliero Anna (eller nåt sånt..) i stället.

Ja och det är bara att veva vad armarna håller, för jag skulle vilja uppe vid ytan till på lördag:-)..

27 Nina:

skriven

Den där bilden gillade jag!



Jag har gjort lite av varje idag... precis som vanligt. Målat, sytt, lekt med hundarna, vinkat till grannar, bloggat, mailat, diskat, lagat mat... tja, mest bara tråk och vardagssaker.

Kommentera här: