Solen är här! =)



Kanonväder här idag.
Jag har varit ute och vattnat både djur och växter nu på  morgonen och det är redan jättevarmt.
Idag ska jag ha en heldag med min vän S.
Gissa vad vi ska göra?

Vad har ni för planer för dagen?
1 Kattis:

skriven

Åh, vad roligt.

Jag sitter på en tom skola och det är sååå tyst.

Ha det kanonroligt idag.

Kram

2 MissyElliot:

skriven

Åh, vad härligt med lite riktigt sommarväder... Här i Småland ser det inte ut att bli sådant fint, men kanske solen kan kika fram lite. Dagen ska spenderas med släkt för min älskade lilla mormor firar sin 89:e födelsedag...



Ha en härlig dag

kramiz

3 Pia:

skriven

sol o semester, kan inte bli bättre då. Att du och din vän ska ut och fika och prata hål i huvudet på varandra är jag ganska säker på :)

4 A:

skriven

Ni ska väl inte på loppis????

Hehe...

5 milla:

skriven

tack ska du ha! :o) Den kommer från Carlings

6 Åsa.S:

skriven

Jag brukar skänka till erikshjälpen, men nu var det så mycket fina kläder, så jag tänkte att jag kunde få en slant för det också! =)

7 Ann:

skriven

Kompisdag är mys!

8 Nina:

skriven

Ja här lyser solen, och man blir helt glad i kroppen =)=)

Kommentera här: