Nominering



Jag har fått tre nomineringar idag.
En är från Tina , en är från Mia och en från Carina.
Sådana här nomineringar värmer verkligen mitt bloggar-hjärta.
=)

Reglerna är som ni säkert redan förstått att kopiera loggan och att sen själv nominera 7 favoritbloggar som ni länkar till.

Mina nomineringar går till
A

Annsingen

Åsa S

Mamsen

Wildros

Anna´h

Nina

Önskar såklart att jag haft fler nomineringar att ge ut men nu sa reglerna 7 och så får det bli, jag skickar heller inte nomineringarna åter fast det är 3 av mina favoriter som nominerat mig.

1 karro:

skriven

trevlig kväll :D

kram

2 Anna´h:

skriven

Va go du e´ = )) !





STOR KRAM !!

3 A:

skriven

Tack vännen =)

Glad jag blir....

Fixar min i morgon =)

Sov gott....

Kram

4 karro:

skriven

haha ja ;D

kram

5 Lotta:

skriven

nej det är inte dyrt. 300 för ett par jeans och 169 för en tröja tex.

6 Tina:

skriven

Tack själv du...det är gott!!

Susa sött!!

7 Fredrik Frisören:

skriven

Haft en trevlig och nice kväll?

8 Sojung:

skriven

vilken rolig grej:)

9 JOSEFINE:

skriven

kul :)

10 Junitjej:

skriven

Var med och rösta fram den bästa sommarlåten!

http://junitjejen.se/2008/july/sommarlat-2008.aspx

Ha en skön sommar!

11 nicole:

skriven

uh. jobbigt. men kul att du fått några. kram

12 JOSEFINE:

skriven

har frågestund i bloggen, ställ gärna lite frågor! :)

13 Fredrik Frisören:

skriven

Välkommen in på min blogg och lyssna på en riktigt bra låt! Godnatt!

14 synne:

skriven

Här har det hänt en del.

Får inte mail från bloggkoll på lördagar, fattar inte varför. Har du det problemet?



När ska era problem med hästarna ta slut?

Skönt att mamma Flisan är på bättringsvägen ialla fall.

Grattis till nomineringen, den är du värd.



Här ikväll är det blåst, blixt och dunder. Inget regn.....

Nattakram Synne.

15 Madeleine:

skriven

God morgon. Ha en bra söndag. Kram Madde

16 Ann:

skriven

Gulledej! TacK! Fixar sedan:)))KRAM!

17 Gabbi:

skriven

Morning!!

Tack:)

Du e me nominerad!!



http://mamsen71.blogg.se/2008/july/nomineringar.html#comment

18 A:

skriven

Hej....

Här har du en nominering tillbaka =)

Du behöver inte göra den igen ;)

http://amittilivet.blogg.se/2008/july/nominering.html#comment

19 Nina:

skriven

Tackar!



Ska ta mig an nomineringen i kväll då jag kommer tillbaks hem. Om jag inte somnat förstås... :)



Gomorron!

20 Fredrik Frisören:

skriven

Godmorgon, sovit gott?

21 Ulla:

skriven

Grattis till nomineringen!

22 marie:

skriven

Skriv en kommentar till mig att du vara med i min tävling så kan du få chansen att bli dagens blogg. Det är ganska smart att vara med i tävlingen. Om du vinner kommer du troligtvis att få en hel del besökare eftersom jag kommer att länka till din blogg (har ca 300 besökare varje dag), och dom flesta av dom kommer att klicka fram sig till din sida. Vilket leder till att du får en massa besökare och förhoppningsvis kommentarer! ;) I slutet av veckan kommer jag dra en lott och någon av veckans blogg vinnare kommer att vinna ett smycke så det lönar sig att vara med. Lycka till.Klicka här för att vara med och tävla > http://marresbok.blogg.se/2008/july/vill-du-bli-dagens-blogg-tomorrow.html

23 Camilliondollar Baby:

skriven

Du är nominerad!



http://blogglosacamilla.blogg.se/2008/july/nominerad.html



Kram

24 Emma:

skriven

Chokladtårta är bra skit! Fin blogg btw!

25 Cajsa:

skriven

Du är nominerad av mig också. =D

26 Camilla:

skriven

Åh tack så mycket! :-)

Ska greja mina i morgon, när jag har sovit i kapp lite förlorad sömn..

27 Sojung:

skriven

sv: ja kanske:P men vill inte att de ska vara för orealistiskt hlr:P

28 K:

skriven

kul grattis.

29 Markbettina:

skriven

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

Kommentera här: